מסעדת ג'ורג' וג'ון נפרדת: תומר טל עוזב במפתיע

המסעדה שנחשבת לאחת הטובות בישראל הודיעה על עזיבת השף שהוביל אותה בשנים האחרונות בהצלחה רבה • למה נפרדו ולאן פניו? כל הפרטים

מסעדת ג'ורג' וג'ון . צילום: חיים יוסף

לא ראינו את זה בא. השף תומר טל עוזב את מסעדת ג'ורג וג'ון, שנחשבת לאחת המסעדות הטובות והמובילות בישראל. בהובלתו של טל, זכתה המסעדה להיכנס פעמיים לרשימת 50 המסעדות הטובות במזה"ת, בפעם הראשונה אף זכתה במקום הגבוה ביותר מבין המסעדות הישראליות שנבחרו (מקום 6 ברשימה) ובפעם השניה נכנסה למקום ה-20.

תומר טל, צילום: ניצן רובין

בסטורי שהעלו בחשבון האינסטגרם של המסעדה כתבו "לאחר 6 שנים של מסע קולינרי משותף ומשובח, ששיאו בהישגים מקומיים ובינלאומיים יוקרתיים ומרגשים, ג'ורג' וג'ון ותומר טל יסיימו את מסעם המשותף".

בסטורי נוסף הבהירו כי המסעדה תמשיך לפעול ללא טל "ג'ורג' וג'ון תמשיך להעניק לכם, גם לאחר הפרידה מתומר, חווית אירוח ברמה הגבוהה ביותר, קולינרית ושירותית, פשוט כי זה מה שאנחנו יודעים ואוהבים כל כך לעשות".

טל עצמו העלה גם הוא פוסט פרידה בו שיתף "בדצמבר 2018 התמזל מזלי, והגעתי למלון דריסקו מלא בתעוזה וחלומות גדולים לשים את עצמי בצלחת, כך נולדה ג׳ורג׳ וג׳ון היא הייתה עבורי לעוד ילדה מיוחדת שבה השקעתי את כל מאודי, לימים הלכה ג׳ורג׳ וג׳ון והתברגה בפסגת הקולינריה המקומית ואף חצתה יבשות, הגעתי איתה לשיאים יוצאי דופן, היינו יחד על במות מכובדות וחווינו רגעי אושר וסיפוק אין סופיים". 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tomer Tal (@tomerrtal)

לגבי המשך דרכו הוסיף טל ורמז בפוסט על הבאות "ב-30 בנובמר אצא לדרכי החדשה והמסקרנת בה אמשיך ליצור, לרגש ולכבוש פסגות נוספות, עדכונים בהמשך". 

לישראל הוא מסר כי הוא עדיין לא יודע על תכנית קונקרטית "אחרי 6 שנים כל כך אינטנסיביות ובכלל בשנה מורכבת רגשית שעבר על עם ישראל, אני אשמח לבלות קצת זמן איכות עם המשפחה. לא סוד שלעבוד במטבח של הענף הקשוח הזה הוא דבר אינטנסיבי ולפעמים צריך גם רגע לנשום. יש לי מחשבות בראש אבל שום דבר עוד לא מגובש עד הסוף. דבר אחד בטוח, אני פה עד תחילת דצמבר ואני הולך ליהנות מכל רגע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר