האירוע שבו רותי ברודו מארחת אתכם בביתה

חמישה אנשי אוכל מוערכים פותחים את ביתם למוזמנים מראש ומבשלים עבורם ארוחה אינטימית • כל הפרטים

גיא פולק ורותי ברודו. צילום: שוקה כהן

המסעדנית רותי ברודו, השף מושיקו גמליאלי, השף תומר טל והשפית נאיפה מולא יפתחו את ביתם ויארחו בו את הקהל הרחב לארוחות אינטימיות בין החודשים ספטמבר ואוקטובר. היוזמה נערכת בשיתוף ולרגל חגיגות 125 שנים למותג המים S. Pellegrino שגם משיק מהדורה מיוחדת לרגל האירוע. 

סדרת הארוחות מאפשרת למעשה חוויית פיין דיינינג בתוך בתיהם של אנשי האוכל המוערכים הללו, כך שבפעמיים בהן הן מתקיימות בביתו של כל אחד ואחת מהם, רק 14 עד 20 הסועדים יוכלו לחוות אותם בצורה אישית יותר, כמו שכמובן לא מתאפשר בשום מסעדה.

תומר טל, צילום: שוקה כהן

הארוחה הראשונה בסדרה תתקיים בתאריך 26 בסמפטמבר אצל השף תומר טל, שהודיע השבוע (רביעי) כי הוא עוזב את מסעדתו המעוטרת, ג'ורג' וג'ון. טל, שגר במושב גבעת כ"ח שבחבל מודיעין יגיש בארוחה שפע של אוכל שנעשה בטכניקות שונות. בתאריך 28 בספטמבר תתקיים ארוחה נוספת בביתה של השפית נאיפה מולא. היא תגיש לשולחן את המטבח השאמי בפרשנות שלה, עם טכניקות בישול מסורתיות ונגיעות מאירופה.

בני הזוג רותי ברודו והשף גיא פולק יקיימו את הארוחה בביתם שבתל אביב בתאריכים 10 ו-15 באוקטובר. אנשי הקולינריה והאירוח שמובילים את קבוצת R2M, מזמינים לארוחה אלגנטית בסגנון צרפתי מחומרי גלם מקומיים עונתיים. החוויה תיערך במשך מספר שעות ותתחיל בקבלת פנים בסלון הבית, משם ימשיכו האורחים לשולחן האוכל.

נאיפה מולא, צילום: שוקה כהן

הארוחה שסוגרת את הסדרה, תיערך בביתו של השף מושיקו גמליאל בתל אביב בתאריך 29 באוקטובר. הוא יגיש לאורחים מנות שנעות בין הכבוד שהוא נותן למטבחים הקלאסיים לבין הפראיות הישראלית, כאלה שנעשות על אש גלויה עם ירקות של סתיו ועדינות של ביסטרו צרפתי, אבל בגרסה ביתית.

מחיר הארוחות - 1200 ש"ח לזוג
להזמנות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר