קולה אלכוהולית: הדור הבא
בקרוב כבר לא נצטרך לבקש מהברמן שיכין לנו קוקטייל קובה ליברה, או בשפה פשוטה יותר - רום וקולה. בשנה הבאה תשיק קוקה קולה גרסה מוכנה לשתייה ישר מהפחית של הקוקטייל הנפוץ, כחלק משיתוף פעולה עם מותג הרום הוותיק בקרדי. המשקה החדש, שיופץ תחילה כפיילוט בכמה מדינות אירופיות וגם במקסיקו, יכיל 5.9 אחוזי אלכוהול ויוצע בחנויות מתמחות וברשתות שיווק מקומיות. רק צריך לקפוץ לאגף הפירות הסמוך כדי להתארגן על פלח ליים בשביל הטאץ' הסופי ואנחנו מסודרים.
החיבור עם בקרדי, אגב, אינו שיתוף הפעולה הראשון של ענקית המשקאות הקלים עם מעצמה אלכוהולית עולמית, ב-2022 הציגה החברה קולה מחוזקת בוויסקי ג'ק דניאלס. המשקה ההוא התגלה כהצלחה גדולה במיוחד, שאפילו מניב בימים אלה בארה"ב טעם חדש במהדורה מוגבלת: קולה-ג'ק דובדבן.
חוכמת הבייגלה: גרסת הבירה
והנה עוד דרך לחסוך זמן (וקלוריות?) בבר. במקום לנשנש בייגלה מתוך צלוחית ליד הבירה, למה לא ללגום בירה בטעם בייגלה (טוב, פרעצל)? המותג האמריקני Shock Top יחזיר למדפים בסתיו קרוב, לאחר כמה שנות היעדרות, את בירת ה-Twisted Pretzel שלו - משקה במהדורה סתווית שלטענת החברה "משלב בירת חיטה קלאסית בסגנון בלגי עם טעמים עשירים של פרעצל חם וטרי שבדיוק יצא מהתנור". נצטרך לטעום כדי להאמין, רק שלא נשרוף בטעות את הלשון.
פאנטה חיפושיות חמוצות
אל חשש, טעם הפאנטה החדש שהושק לאחרונה בארה"ב במקביל לסרט "ביטלג'וס ביטלג'וס" לא באמת מנסה, תודה לאל, לדמות מיץ חיפושיות סחוט טרי. המשקה נוטה יותר לכיוון טעם של תפוח ירוק, או ליתר דיוק "תפוח רדוף רוחות" (Haunted Apple), כדי לשמר את הוייב של קומדיית האימה החדשה. ושימו לב לזה: מתברר שבאמת יש לטוויסט המקריפ השפעה על הטעם, שכן נסיינים ראשונים מעבר לים הגדירו אותו כחמוץ במיוחד, בניגוד לתפוחי-מתוק-שגרתי שכזה. עדיף על חיפושיות סחוטות בכל מקרה.
הלו סטארבקס
מה יש לאוסטרליה, ניו זילנד, קוריאה הדרומית, הודו, תאילנד, טאיוואן, הפיליפינים, סינגפור וכמה מדינות אסיה-פסיפיק נוספות שאין לנו? נוכחות של סטארבקס, כמובן. ומה יש בסניפי הסטארבקס שלהן שאין בסניפי אירופה, יפן וארה"ב, למשל? קולקציית משקאות ומוצרים חדשה של הלו קיטי, זה מה.
החבירה החתולית החד פעמית מעניקה למעריצי הדמות המאויירת האייקונית, שחוגגת השנה יובל לקיומה, הזדמנות ללגום צמד משקאות חדשים במהדורה מוגבלת בטעם תפוח - הנשנוש האהוב על גברת קיטי כמובן.
המשקה הראשון הוא פרפוצ'ינו פאי תפוחים קפוא על בסיס רסק תפוחים, חלב, סירופ מתוק וקצפת - שילוב שלטענת סטארבקס "מעורר זכרונות מתוקים של החום, הידידות והשמחה של הלו קיטי" (נחזור אליכם לגבי זה); ואילו המשקה השני הוא תה אולונג קפוא בטעם תפוח אדום בתוספת רסק תפוחים "בהשראת הסרט האדום שבשיערה של קיטי", לצד הגיג נוסף על "מסע בעולם החמים והנוסטלגי שלה" (ואם כבר הזכרנו את הסרט המפורסם, שני המשקאות מגיעים עם קישוט "סרט" מתוק ואכיל).
בסניפי סטארבקס של אותן מדינות גם מציעים למכירה קולקציה מרשימה של מוצרי הלו קיטי ממותגים ובה כוסות, ספלים, שייקרים, סינרים ואפילו בובות קיטי במדי הבריסטה של הרשת. העיקר שלא יתנו לה לשמור על השמנת.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו