דודי לוי ודן תורן - בלדה לנהג מונית (מושיקו) - חי בבארבי

"לא תיארתי לעצמי שזה מה שאני אכתוב": 30 למותו של דן תורן

במלאת 30 למותו של המוזיקאי המוערך, מוציא היום הקולגה דודי לוי ביצוע משותף של השניים ל"בלדה לנהג מונית (מושיקו)" מתוך המופע שהתקיים בבארבי בפברואר האחרון • "הייתי נותן הרבה בשביל הופעה משותפת אחרונה"

[object Object]

עוד לא הספקנו להתאושש ממותו בטרם עת של אדם, והנה כבר מציינים 30 יום לפטירתו של דן תורן, אמן מוכשר נוסף שהלך לעולמו מוקדם מדי. במלאת 30 למותו, מוציא היום דודי לוי ביצוע משותף עם תורן ז"ל ל"בלדה לנהג מונית (מושיקו)" מתוך המופע שהתקיים בבארבי בפברואר האחרון.            

השניים היו חברי נפש ושיתפו פעולה לאורך השנים. בשלוש השנים האחרונות הם הופיעו בכל הארץ עם מופע משותף והוציאו יחד את "בתוך הניגון הזה", השיר שמספר על הדרך המשותפת.

לוי כותב היום: "דן היקר עד מאוד, אדם עם לב זהב אמיתי. משונן ודוקר מבחוץ וטהור ומבריק מבפנים. לא תיארתי לעצמי שזה מה שאני אכתוב כשנוציא את 'בלדה לנהג מונית' החוצה לעולם. את כל ההופעות המשותפת שלנו בשלוש השנים האחרונות פתחנו עם השיר הזה. אתה הגעת מתוך הקהל עם המפוחית, עברת בין האנשים בדרך לבמה, שם אני חיכיתי לך.

דודי לוי, צילום: אורית פניני

"באחת ההופעות הראשונות שלנו בסיבוב הצעתי בחשש שתתחיל מהקהל עם המפוחית ואתה קפצת על הרעיון בשמחה. גם לפני הבארבי האחרון שם אירחתי אותך, חששתי להציע לך את אותו רעיון שכבר הורגלנו אליו מול עשרות אנשים. אבל הפעם, מול מאות בחלל גדול בהרבה, כשהדרך לבמה ארוכה, ואתה עם ביצים מברזל והבנה עמוקה שבשביל אמנות טובה אפשר לעשות הכל, הסכמת מיד.

דן תורן, צילום: הרצי שפירא

"30 יום עברו מאז שהלכת במהירות ובהפתעה. הייתי נותן הרבה בשביל הופעה משותפת אחרונה. חיבוק חזק וארוך. היית יחיד ומיוחד ותודה על הכל. ניפגש במסך הבא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו