דוח הניודים הגדול: זו חברת הסלולר שצירפה הכי הרבה לקוחות בינואר

דוח הניודים הגדול של משרד התקשורת חושף את המעבר בין חברות הסלולר השונות • מעבר לנושא המחירים, שוק הסלולר עובר שינוי גדול שמקבל ביטוי במעבר בין החברות השונות • כל הפרטים על דוח הניודים הגדול לחודש ינואר

סלולרי במהירות גלישה גבוהה, אילוסטרציה. צילום: גטי אימג'ס

דוח הניודים הגדול של משרד התקשורת מלמד על המגמות בעולם הסלולר הישראלי, את איזה חברה עזבו הכי הרבה לקוחות ואיזה חברה גייס הכי הרבה לקוחות. והנתונים פשוט מדהימים ולמדים יותר מכל על התמורות הגדולות בענף הסלולר הישראלי.

אם כן, מנתוני משרד התקשורת עולה כי בחודש ינואר רמי לוי תקשורת גייסה הכי הרבה לקוחות ולמעשה עברו לחברה 5,352 לקוחות. החברה השניה בדירוג הזה היא חברת אקספון אליה הצטרפו 2,803 לקוחות. חברת טלזר שפועלת חזק מאוד בקרב העובדים הזרים, גייסה 2,052 לקוחות חדשים. 

מה קורה עם החברות הגדולות? אז הנה המספרים: את חברת פרטנר עזבו בחודש ינואר 527 לקוחות, את חברת wecom עזבו 1,771 לקוחות, את הוט מובייל עזבו 1,815 לקוחות, את חברת פלאפון עזבו 2.201 לקוחות ואת חברת סלקום עזבו 4,319 לקוחות.

עכשיו כדאי לשים לב לתמורות בעולם הסלולר. כאן העולם מתחלק בין שחקני מחיר כמו רמי לוי לבין שחקנים שהם בעיקר החברות הגדולות שכוללות את פרטנר, סלקום ופלאפון. כאן החברות הולכות על אסטרטגיה של גביית תשלום גבוה יותר אולם בתמורה מקבלים מסלולי מהירות על רשת ה-5G ונסביר.

באופן עקרוני לכל החברות יש שירותי 5G אולם בשלושת החברות הגדולות של את ליבת מערכת ה-5G ואת היכולת להעמיד לטובת הלקוח נתיב פרטי, כלומר לעשות סלייסינג לרשת כך שהמהירות שיקבל לקוח הקצה תהיה גבוהה יותר (הרבה יותר), יציבה יותר וזמינה יותר וזה חשוב מאוד ללקוחות שרוצים להעלות בזמן אמת שידורים מאירועים רבי משתתפים כמו הופעות שרוצים לעשות מהם לייב וכן הלאה.

ובכל אופן יש לא מעט לקוחות שמעוניינים בשירותי 5G רגילים שלא לדבר על כאלה שלא איכפת להם לעשות שימוש בשירותי ה-4G וזה אומר רשת איטית יותר כשהבמקביל גם התשלום נמוך יותר. אז אם אתם מחפשים תובנות על המעברים בין החברות אז כדאי לשים לב היטב למסלולים השונים שנותנות החברות הגדולות שהן כוללות מחירים גבוהים יותר אבל שירותי דור 5 המתקדמים ביותר, ויש לזה מחיר.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר