העימות הנשיאותי: האריס קיבלה פודיום נמוך יותר, הצוות של טראמפ עקץ

על פי דיווח באתר "אקסיוס", ישנם הבדלי פערים בין הדוכנים בהם יעמדו שני המועמדים לנשיאות • "זה נורמלי לחלוטין - שני המטות קיבלו עדכון על ההבדלים", אמר מקור המעורה בפרטים

הפודיומים של האריס וטראמפ. צילום: רשת ABC

לקראת העימות הנשיאותי הלילה (רביעי) התברר כי סגנית הנשיא קמלה האריס תעמוד מאחורי דוכן נאומים נמוך יותר מזה של יריבה, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. כך דווח באתר "אקסיוס", המסתמך על מקור המעורה בפרטים ועל סרטון שפורסם ב-ABC News.

טראמפ והאריס, צילום: אי.אף.פי

פער הגבהים בין השניים עורר דאגה בקרב צוות הקמפיין של האריס. החשש העיקרי של הצוות היה שהאריס עלולה להיראות קטנה מדי לצד טראמפ הגבוה. ההחלטה על דוכנים בגבהים שונים נועדה לצמצם את הפער הוויזואלי בין המועמדים, במיוחד כאשר המסך יהיה מפוצל במהלך העימות.

"זה נורמלי לחלוטין", אמר ל"אקסיוס" מקור המעורה בפרטים, "שני המטות קיבלו עדכון לגבי ההבדלים בגודל הדוכנים".

למרות זאת, במטה טראמפ לא נשארו חייבים. גורם בכיר בקמפיין לעג למהלך ואמר ל"אקסיוס" כי "זה נראה כמו שולחן הילדים בארוחת חג ההודיה". מטה האריס בחר שלא להגיב לפרסום, וכך גם רשת ABC.

מגזימים בנתונים

מאחורי המאבק על גובה הדוכן, מסתתר סיפור מרתק של מספרים ומדידות. טראמפ מצהיר על גובה של 190.5 ס"מ, בעוד האריס טוענת לגובה של 162.5 ס"מ. אולם, מקורבים לשני המחנות רומזים כי ייתכן שיש מעט "הגזמה" בנתונים אלה.

לפי הדיווח ב"אקסיוס", בעוד הרופאים של טראמפ אישרו את גובהו המוצהר, רישיון הנהיגה שלו מניו יורק משנת 2012 מציין גובה נמוך יותר - 188 ס"מ. מנגד, גורם במטה האריס טען כי "היא אדם קטן. אני חושב שהיא אפילו נמוכה מ-162.5 ס"מ".

האריס עצמה התייחסה לנושא הגובה בראיון לקייטי קוריק מוקדם יותר השנה. היא אמרה שגובהה מעט מעל 162.5 ס"מ, אך הוסיפה בחיוך: "עם עקבים, שאני תמיד נועלת, אני 171.5 ס"מ, תודה רבה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר