נשארו בעיר עם שלושת כלביהם: רויטל יהוד ודביר שרביט הם הנרצחים מפגיעת רקטה בקריית שמונה

רויטל ודביר, תושבי ק"ש, נרצחו במטח לעבר העיר • למרות המצב הביטחוני, השניים החליטו לא להתפנות מביתם • אחותה של רויטל: "היא הייתה אישה שכולה טוב" • בן משפחתו של דביר: "איבדנו אדם מדהים שכל כולו לב ענק"

רויטל יהוד ודביר שרביט ז"ל. צילום: ללא

המטח לקריית שמונה: רויטל יהוד (45) ובן זוגה דביר שרביט (43), תושבי העיר נרצחו היום (רביעי) יחד עם שלושת כלביהם כתוצאה מפגיעת רסיסים. השניים התגוררו בעיר בשנתיים האחרונות, לאחר שעברו מאילת בעקבות עבודתו של דביר כקונדיטור בגליל.

יירוטים בקריית שמונה

השניים החליטו לעבור לקריית שמונה לפני כשנתיים, לאחר שדויטל החלימה ממלחמת הסרטן.  למרות המצב הביטחוני המתוח בחודשים האחרונים, ולמרות הפצרות משפחתה של רויטל להתפנות לבאר שבע, הזוג בחר להישאר בביתם בעיר.

אחותה של רויטל אמרה בכאב: "הלב שלנו שבור. לא מאמינים שרויטל כבר לא איתנו. היא הייתה אישה שכל כולה טוב. מי שמחזיר את נשמתו לבורא עולם בחודש אלול ועוד לפני יום כיפור הוא צדיק ורויטל הייתה צדיקה".

מאיר (מיקו) בן שטרית, בן משפחה של דביר, הוסיף: "איבדנו אדם מדהים שכל כולו לב ענק. אדם שאוהב לעזור ואוהב צדק. אנחנו מרגישים בחלום רע, אבל לצערנו זו המציאות האיומה שלנו".

פגיעה ישירה בקריית שמונה, צילום: כב"ה

הלוויות בני הזוג יתקיימו בנפרד. דביר ייקבר בבית העלמין בקרית ארבע, ואילו רויטל יהוד תיקבר בבית העלמין בבאר שבע. מועד הלוויה טרם נקבע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר