עינת קליש רותם על חיפה: "הרוח האנושית השולטת בה ירודה - בינוניות, בורות וחוסר בושה"

מזה תקופה נוקטת העייריה במספר שיטות לדילול אוכלוסיית חזירי הבר בעיר, ביניהן המתה והרחקה • ראש עיריית חיפה לשעבר, שיתפה סרטון בו נראה חזיר מתבוסס בדמו וכתבה: "אין הנהגה פרימיטיבית יותר מזו שעומדת היום בראשות עיריית חיפה. לצערי, תושבי העיר נדבקו בערלות הלב הזו" • קליש ספגה ביקורת קשה על התרחבות התופעה בתקופתה

עינת קליש רותם (ארכיון). צילום: נועם ריבקין פנטון

עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה לשעבר, תקפה היום (שישי) במילים קשות את תושבי העיר והנהגתה, וזאת על רקע הרג חזירי הבר בעיר.

קליש, שיתפה סרטון של חזיר בר מתבוסס בדמו בחשבון ה-X שלה וכתבה: "אין שפל עמוק יותר מזה שאליו הגיעה העיר חיפה. אין הנהגה פרימיטיבית יותר מזו שעומדת היום בראשות עיריית חיפה. לצערי, תושבי העיר נדבקו בערלות הלב הזו, כי אחרת אין איך להסביר את הזוועה שרואות עיננו.

"ככל שהקמפיין נגד החזירים הלך והתעצם במהלך הקדנציה שלי, וככל ששמעתי יותר חיפאים בוכים על שהחזירים הרסו את הדימוי של העיר, כך הבנתי שהעיר הפריפריאלית הזו לעולם לא תוכל לעמוד בשורה אחת עם ערים מובילות בעולם.".

קליש ספגה ביקורת נוקבת בשל התרחבות תופעת חזירי הבר בתקופת כהונתה. ראש העיר יונה יהב ניצח בפברואר האחרון את קליש בבחירות, כאשר אחת מהבטחות הבחירות שלו הייתה לשים קץ לתופעה.

"למרות שיש לה נתונים טבעיים מדהימים, הרוח האנושית השולטת בה ירודה. בינוניות, בורות וחוסר בושה", כתבה קליש וחתמה - "לא החזירים הרסו את הדימוי ואת שמה הטוב של העיר חיפה. בני האדם שחיים בה הורסים".

מזה תקופה נוקטת העייריה במספר שיטות לדילול אוכלוסיית חזירי הבר בעיר, ביניהן המתה והרחקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר