אישום: רוצץ את ראשו של הקורבן באמצעות סטנד של ספר קוראן בתוך מסגד

בן 31 מטמרה יואשם ברצח סמיח אבו סלימאן מלוד, לאחר שריסק את ראשו באמצעות מעמד לספר • בין השאר, התברר כי הרוצח לקח עמו לפני יציאתו מהמקום מכשיר הקלטה, זאת במטרה להעלים ראיות • הוא נעצר לאחר שתיעודים ממצלמות האבטחה במקום הפלילו אותו וסייעו באיתורו

חשוד ברצח במסגד בטמרה נכנס אל המבנה ויוצא ממנו לאחר ביצוע הפשע// דוברות המשטרה

כתב אישום יוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד גבר בן 31 מטמרה שיואשם ברצח של סמיח אבו סלימאן, בן 49 מלוד, בתחילת חודש יולי.

הדיווח הראשוני בפרשה התקבל ב-6 ביולי כאשר גופת גבר אותרה בתוך מסגד בטמרה. השוטרים זיהו כי ראשו של המנוח, סמיח אבו סלימאן, רוצץ ונפגע קשות בעזרת מעמד לספר קוראן עשוי ברזל שאותר מוטל בסמוך לגופה.

זירת רצח במסגד בטמרה, צילום: דוברות המשטרה

עם תחילת החקירה התברר שהרוצח לקח עמו, לפני שנמלט מן המקום מכשיר הקלטה מסוג DVR, שנמצא בתוך המסגד במטרה לשבש את החקירה ולהעלים ראיות.

בתום הורדת צילומי מצלמות אבטחה מעשרות מוקדים ברחובות הסובבים את המסגד, הצליחו החוקרים לזהות רכב שלקח את הנאשם ברצח טרמפ מרחוב סמוך לזירת הרצח. עוד באותו היום, בשעות הצהריים, הנאשם נעצר. 

זירת רצח במסגד בטמרה, צילום: דוברות המשטרה

לאורך כל החקירה החשוד הכחיש את מעורבתו באירוע ולמרות זאת ועל אף העלמת מכשיר ההקלטה מזירת הרצח, חוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית של המחוז הצפוני אספודי ראיות שקשרו את הנאשם לביצוע הפשע.

עם סיום החקירה, תגיש פרקליטות מחוז צפון באמצעות עורכי הדין אבי פסטרנק ובאסל סעדי את כתב האישום לבית משפט המחוזי בחיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר