אישום: פתח באש על עובד בתחנת דלק בתל אביב לעיני הלקוחות

והיב אבו גאנם מואשם כי ירה תשעה כדורים לעבר העובד וסיכן עוברי אורח • הוא ניסה להימלט בקטנוע, אך נעצר ביחד עם שותפו בידי שוטר שחלף באזור

תיעוד: יורה לאור יום בעובד תחנת דלק בתל אביב

 תושב רמלה ניסה לפני שבועיים לרצוח בשעות הצהריים ביריות עובד בתחנת דלק בתל אביב עמו היה מסוכסך, כאשר המקום המה לקוחות, כך מעלה כתב אישום שהוגש היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ונשיאה והובלה של נשק בניגוד לחוק. צפו בתיעוד הבלעדי שבראש הכתבה 

בהתאם לכתב האישום, שהגיש עו"ד תמר טייטלבאום מפרקליטות מחוז ת"א, הנאשם והיב אבו גאנם (28), קשר קשר עם אחר לגרום למותו של העובד, במסגרתו הצטייד באקדח חצי אוטומטי 9 מ"מ, והשניים הגיעו בחודש שעבר לתחנת דלק פז ברחוב בן צבי בת"א בשעות הצהריים, מקום הומה אדם, בקטנוע עם לוחית רישוי מזויפת. בעת נסיעתו לתחנה, נשא הנאשם על גופו את האקדח, כשהוא טעון במחסנית עם תשעה כדורי תחמושת.

הנאשם ושותפו התקרבו לדלפק במכון שטיפת רכבים, והנאשם רץ לעבר העובד שהחל במנוסה לתוך מתקן השטיפה, וירה מספר יריות לעבר פלג גופו העליון, הכל במטרה לגרום למותו. הנאשם המשיך לרדוף אחריו ולירות לעברו, תוך שהוא מסכן את חייהם של אנשים נוספים שהיו בסמיכות.

לאחר שאבו גאנם ירה את כל כדורי התחמושת שהיו באקדח, הוא פנה בריצה לעבר היציאה מהתחנה והאחר - אשר שהה כל העת בתחנה וצפה במתרחש - נמלט על גבי הקטנוע ונסע מהתחנה. סמוך לאחר מכן, נעצר הנאשם ביציאה מהתחנה בידי שוטר מג"ב בחופשה שהבחין באירוע. 

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לעובד פצעי ירי וחבלות וכן נגרמו נזקים לרכבים שהיו במקום.

לאחר ששוטרי תחנת יפו ביססו את התשתית הראייתית לניסיון הרצח, הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי חומרת מעשיו של הנאשם מלמדת על מסוכנותו הרבה הנשקפת ממנו, שכן רק במזל האירוע לא הסתיים במותו של העובד לעברו ירה הנאשם תשעה כדורי תחמושת מטווח קרוב ולא נפגעו חפים מפשע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר