"יכול להרגיע אותך לפני הטסט": מורה לנהיגה מגוש דן חשוד באינוס והטרדה מינית של תלמידתו

כתב אישום הוגש נגד המורה, שנאשם כי במהלך שיעור נהיגה שאל את המתלוננת בת ה-19 האם היא מתאמנת, נגע בידה ובבטנה, מעל חולצתה, וביצע בה מעשה אינוס • למרות שהיא ביקשה ממנו שיתיר לה לצאת מהרכב, ואף אמרה לו די, הוא לא חדל ממעשיו, ונגע בידו באיבריה האינטימיים • לטענתו, חלק מהמעשים נעשו בהסכמה

הטרדה בשיעור נהיגה. אילוסטרציה. צילום: יהושע יוסף

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד מורה לנהיגה מגוש דן בגין אינוס והטרדה מינית של אחת מתלמידותיו בת ה-19. לאחר החקירה הוא שוחרר למעצר בית, וכעת התבקש בית המשפט להאריך את מעצר הבית שלו וכן להורות על איסור עיסוקו מלשמש כמורה נהיגה.

אביה סטמקאר הוא השוטר המואשם בעבירות אינוס (28.08.2023) // יניב זוהר

על פי כתב האישום, בחודש דצמבר האחרון, אסף הנאשם את המתלוננת ברכבו מרחוב ז׳בוטינסקי ברמת גן. במהלך שיעור הנהיגה, הוא שאל את המתלוננת האם היא מתאמנת, נגע בידה, אמר לה כי ידה ׳חטובה׳, ומיד לאחר מכן נגע בבטנה מעל חולצתה. בהמשך, ביצע בה המורה מעשה אינוס תוך שהוא אומר לה כי הוא "יכול להרגיע אותה" לפני מבחן הנהיגה הצפוי לה.

המתלוננת עצמה חשה משותקת וביקשה ממנו שיתיר לה לצאת מהרכב, אולם אף שאמרה לו די, לא חדל ממעשיו, הוציא את ידו מתחתוניה ונגע בידו באיבריה האינטימיים והמשיך בביצוע עבירות המין. בהמשך, תפס המורה את פניה של המתלוננת וניסה לנשק אותה בפיה. היא קפאה, ואז הוא פנה אליה ושאל אותה מדוע אינה מגיבה.

לאחר מכן אסף הנאשם תלמידה נוספת לצורך שיעור נהיגה, ובסיום השיעור הוריד את התלמידה הנוספת בביתה וביקש מהמתלוננת, שאותה עת ישבה במושב האחורי של הרכב, כי תעבור למושב הקדמי. המתלוננת סרבה לעשות כן והנאשם שב וביקש ממנה, עד שהתרצתה ועברה למושב הקדמי.

המתלוננת טוענת שביצע בה עבירת אינוס (אילוסטרציה), צילום: ללא

אימה של המתלוננת תיארה בחקירת המשטרה את מצבה הנפשי של בתה, אשר התקשרה אליה לאחר ביצוע המעשים, כשהיא נסערת ובוכייה וסיפרה לה על אודות המעשים שביצע בה המורה. בעימות שנערך בין השניים, המתלוננת הטיחה במורה את המעשים שביצע בה ואילו הוא טען כי חלק מהמעשים נעשו בהסכמה והכחיש כי ביצע בה מעשי אינוס.

לאחר שהמורה זומן לחקירה הוא שלח למתלוננת הודעה: "הזמינו אותי למשטרה, יש קשר?" ומיד לאחר שליחת ההודעה, מחק את ההודעה וניסה ליצור איתה קשר. בבקשה להארכת תנאי מעצר הבית נכתב: "הנאשם ניצל את מעמדו כמורה נהיגה ואת פער הגילאים הניכר בינו לבין המתלוננת, העומד על כ־60 שנים, ובייחוד את העובדה כי הוא והמתלוננת מצויים בחלל הרכב, כאשר למתלוננת אין לאן לנוס".

עו"ד ברק כהן, המייצג את הצעירה, מסר בתגובה: "מעשיו של הנאשם חמורים וקשים. מרשתי היא בחורה צעירה שנתנה בו אמון כמורה וברגע הרגיש ביותר הוא רמס אותה. המתלוננת תמצה עמו את הדין הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי. ההערכה היא שיימצאו קרבנות נוספים, אשר גם אליהן נגיע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר