דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בראיון לרשת אל ערבייה. "חמאס מסתירה את גורלו של דף". צילום: רשתות ערביות

דובר צה"ל הגרי באל ערבייה: "ראפע סלאמה נהרג, הוא ודף היו יחד; חמאס מסתיר את גורלו של דף"

תא"ל דניאל הגרי בראיון לרשת הערבית • "לפני שבועיים תקפנו בעזה מנהיגים אחרים בחמאס, והארגון מסתיר מה עלה בגורלם" • על תמונות התצפיתניות אמר בריאיון: "התנועה של הניה, משעל וסנוואר חוטפת בנות צעירות בבגדי שינה; העקשנות שלהם מונעת את ההגעה להסכם"

[object Object]

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי התראיין הערב (שלישי) לרשת אל ערבייה הערבית, שעות ספורות לאחר פרסום תמונותיהן של התצפיתניות בשבי חמאס.

"אני רוצה לשתף אותך בתמונה הזו אותה מצאנו בעזה", אמר הגרי למראיין. "נשים צעירות עם פיג׳מה, מאחוריהן תמונה של הניה ומשעל. התנועה של הניה, משעל וסנוואר חוטפת בנות צעירות בבגדי שינה והם שגורמים לסבל לתושבי עזה".

על הפערים בדרך לעסקה אמר הגרי: "העקשנות שלהם (מנהיגי חמאס) מונעת את ההגעה להסכם. אם יפסיקו את העקשנות שלהם הם יפסיקו את סבלו של העם בעזה".

הגרי גם התייחס לחיסוי הבכירים בזרוע הצבאית של חמאס, בניגוד להכחשות של הארגון: "אתמול שמעתי את מחמד נזאל (בכיר חמאס) אצלכם בשידור - הוא משקר", אמר הגרי. "ראפע סלאמה נהרג. אני מאשר לכם את זה. הוא ודף היו ביחד. חמאס מסתיר את גורלו של דף. אני מגלה לך עוד משהו: לפני שבועיים תקפנו בעיר עזה מנהיגים אחרים בחמאס וחמאס מסתירה מה עלה בגורלם".

"כל מי שיש לו חלק בשבעה באוקטובר אנחנו נרדוף אחריו. כמו שעשינו בחאן יונס נגד סלאמה ודף אנחנו נעשה נגד כל מי שאחראי על השבעה באוקטובר. אם הם רוצים להפסיק את הסבל שהם גורמים לתושבי עזה עליהם לשחרר את החטופים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו