"ירו 4 כדורים מטווח אפס": אישום ברצח נגד ארבעה תושבי יפו

על פי כתב האישום, הנאשמים רצחו את המנוח חוסיין בודא באטליז אבו חילווה ביפו • לאחר שירו בו, השמידו את הציוד ששימש אותם במטרה לשבש את החקירה • הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם

החשודים בדרך לחיסול ביפו. צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה ביום שישי האחרון כתב אישום חמור לבית המשפט נגד ארבעה תושבי יפו. הנאשמים, סולימאן סכחפי (20), אדם אבו שנדי (23), עלי עאיש (20) ומוסטפה אבו לסאן (23), מואשמים בשורה של עבירות חמורות, ובראשן רצח בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד גיא רוסו, הנאשמים קשרו קשר לרצוח את חוסיין בודא כחיסול חשבונות בעולם התחתון. ב-15 ביולי 2024, הגיע סכחפי יחד עם אדם נוסף לאטליז אבו חילווה ביפו, שם שהה הקורבן. כשיצא בודא מהאטליז, ירה בו סכחפי ארבעה כדורים מטווח קצר, שגרמו למותו.

החשודים בדרך לחיסול ביפו, צילום: דוברות המשטרה

לאחר הרצח, נמלטו הנאשמים מהזירה ופעלו להשמדת הראיות. כתב האישום מפרט כי הם השמידו את הציוד ששימש אותם בביצוע הרצח במטרה להכשיל את החקירה המשטרתית. לאחר מכן, שהו בצימר בנווה ימין עד למעצרם.

בנוסף לרצח, מואשמים הנאשמים בעבירות נוספות, ביניהן ניסיון רצח קודם, קשירת קשר לביצוע פשע, החזקת נשק שלא כחוק, שיבוש מהלכי משפט ועוד. כתב האישום מציין כי הנאשמים החזיקו שני אקדחים, כאשר אחד מהם נגנב מבית ברמת גן, וכן מחסניות ותחמושת.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם, בשל חומרת העבירות והסכנה הנשקפת מהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר