תיעוד: השף תום לוי מותקף // מצלמות אבטחה

תיעוד: תקף את זוכה "משחקי השף" - וצעק לו "פורים שמח"

מנהל המטבח בן יאיר כהן תקף את השף תום לוי, לאחר שהעיר לו על איכות האוכל שהגיש • מאוחר יותר באותו יום הגיע לביתו של לוי והיכה אותו • היום הוגש נגדו כתב אישום

"קרבות במטבח" הם דבר ידוע ומוכר, אבל לפעמים הם עולים גם למקרי אלימות ואיומים. כך קרה לשף, תום לוי זוכה "משחקי השף" שהותקף בידי מנהל מטבח לפני כשבועיים. נגד החשוד, בן יאיר כהן (37) תושב הרצליה, הוגש אתמול (שני) כתב אישום בגין בריונות ותקיפה.

בין השניים נוצר וויכוח, לאחר שלוי העיר לכהן שאינו מגיש את האוכל חם מספיק. בתגובה כהן דחף את השף ואמר "אני לא עובד אצלך" ו"אתה איש מת". על פי כתב האישום, בערב של אותו היום הגיע מנהל המטבח על אופנוע לבניין של השף וארב לו בחניון תוך שהוא עוטה מסכת פורים על פניו.

כאשר יצא השף לחניון, הנאשם תקף אותו באמצעות הקסדה, הכה כמה פעמים בפניו של לוי ובעט בגופו עד אשר נפל ואיבד את הכרתו. לאחר מכן החשוד נמלט תוך שצעק "פורים שמח".

תום לוי, צילום: משה בן שמחון

20 דקות לאחר מכן חזר החשוד לחניון, מכיוון שהטלפון שלו נפל בזמן התקיפה. כאשר ראה שלוי איתר את הטלפון, הוא הניף אותו באוויר, הטיח אותו ברצפה, החל לחנוק אותו ולדרוש את הטלפון חזרה. לאחר שחטף את הטלפון הוא נמלט שוב. 

לדבריו של לוי, הוא הותקף בברוטאליות ומאז התקיפה הוא סובל מאז מחבלות רבות, כאבים רבים וקושי פסיכולוגי והוא לא מצליח לישון בלילות. את התוקף זיהה על סמך היכרות קודמת ולאחר שהנאשם הסיר את המסיכה. חברתו של לוי שהיתה נוכחת באירוע סיפה בחקירה שניסתה להפריד בין השניים אך כהן תקף גם אותה.

גרסת הנאשם מלאה בסתירות

בחקירה הכחיש כהן את כלל ההאשמות נגדו וטען כי הסתובב בסמוך לבניין מגורי המתלונן מאחר וזה בדרך לעבודתו. לטענתו אין למשטרה ראיות שמדובר בו ושהמתלונן מנסה להפליל אותו עקב האירוע שאירע בבוקר במסעדה.

עוד טען כהן כי בבוקר אותו היום הוא זה שהותקף על ידי לוי שהבטיח לו שיאמלל אותו, ולכן מנסה להפליל אותו. על פי חוקרי המשטרה גרסתו מלאה בסתירות ואינה מסתדרת עם הראיות.

תיעוד התקיפה של השף תום לוי, צילום: מצלמות אבטחה

סנגורו של כהן ביקש לשחרר אותו למעצר בית ואמר שעל אף החומרה הניכרת מכתב האישום, כהן הוא אדם ללא עבר פלילי שהסתבך בפעם הראשונה. "מדובר בשני אנשים שהסתכסכו באופן כזה או אחר", אמר והציע לעשות הפרדה מוחלטת בין השניים. הוא הוסיף כי מרשו לא ידרוך בתל אביב בתקופה הקרובה.

השופט קבע בהחלטתו כי העובדות המתוארות בכתב האישום מלמדות על מסוכנות לכאורה גבוהה. "אינני סבור שניתן להורות היום על שחרורו של המשיב וזאת לנוכח המסוכנות הנלמדת מכתב האישום", כתב השופט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו