האפליקציה שתגרום לכל ממליץ להרוויח כסף כאן ועכשיו

כל אחד מאיתנו מתלבט לפני רכישה או עסקה גדולה, במקרה כזה המלצה מחבר או מכר, תמיד עוזרת. חלקנו אפילו ממליצים כל הזמן על מוצרים ונותני שירות שאנחנו רוצים לפרגן להם. אם אתם נוהגים להמליץ כדאי שתכירו (ותתקינו) את ,Refer האפליקציה הראשונה בעולם שמסדירה את מערכת היחסים בין ממליץ לנותן השירות. כל המלצה שווה כסף והרבה מאוד אתם שואלים כיצד זה נעשה? על כך ועוד בכתבה הבאה

צילום יח"צ

בשיתוף Refer

מי לא חשב שמגיע לו משהו בתמורה לכל ההמלצות שהוא מחלק? יש מי שזה ישמע לו מסובך, או אולי אפילו ״בתחום האפור״ אבל האמת היא שזה כבר כאן, וזה הכי פשוט שאפשר. יהיו מי שיגידו כי כל זה נשמע כמו מדע בדיוני, אך מהיום לא מדובר בחלום אלא זו מציאות קורמת עור וגידים.

מאז שאנשים סוחרים, המלצות מפה לאוזן מילאו תפקיד משמעותי בעיצוב בחירות הצרכנים,  ואת זה באה חברת Refer להסדיר, שיהיה ריווחי לכולם. באמצעות אפליקציית Refer כל ההמלצות והפניות הופכות לכסף והטבות. אפליקציית Refer לא רק מעודדת אנשים להפנות אליה נותני שירות ועסקים, אלא גם מתגמלת אותם על ההפניות שלהם בכסף ובצבירת נקודות.

כך תוכלו לייצר הכנסה צדדית מתגמלת מבלי להתאמץ

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה. אתם מכינים קפה בפינת המטבח במקום העבודה ותוך כדי תנועה שומעים קולגות שלכם משוחחים. אחד מהם שואל את השני אם הוא מכיר אולם אירועים לערוך בו את חגיגת בת המצווה של הבת שלו. במידה ואתם מכירים אולם אירועים שכזה, מיד תמליצו עליו בחום, נכון?  ברוב המקרים שם היה נגמר “התפקיד” שלכם, אך מהיום שווה לכם לבצע פעולה קלה ומהירה ולהרוויח על כך כסף.

אפליקציית Refer – איך זה עובד בשטח?

צילום יח”צ

.

לאחר הורדה ורישום חד פעמי באפליקציית  ,REFER אתם יוצרים קשר עם בעל אולם האירועים (בעל עסק/נותן שירות), מיידעים אותו שיש לכם לקוח פוטנציאלי להעביר אליו, ומסכמים איתו על אחוז מסוים שתקבלו מגובה העסקה עבור ההפניה. לאחר מכן כל שעליכם לעשות הוא לשלוח לבעל אולם האירועים (בעל עסק/נותן שירות) קישור לאפליקציית  REFER. הוא מצידו יבצע רישום קצר וחד פעמי, ומיד לאחר מכן הוא יקבל את פרטי הלקוח הפוטנציאלי שהשארתם עבורו באפליקציה. במידה ונסגרה ביניהם עסקה, ושולמה תמורה, ברכות ומזל טוב! הרווחתם את דמי ההפניה, אותם תקבלו מאפליקציית REFER.

שרון ארד, מבעלי האפליקציה מחדד את הדברים: “זה באמת לא משנה מי אתם או במה אתם עוסקים, אם רק תמליצו על בעלי עסקים (קבלנים, אדריכלים, סוכנויות רכב וכל נותן שירות) שאתם מכירים ויכולים להעיד על טיב השירות שלהם, תוכלו להרוויח בכל חודש מאות ולעיתים אפילו אלפי שקלים. סוג של הכנסה צדדית באפס מאמץ”.

אפליקציית Refer – קל, פשוט  ומשתלם

גובה העמלה מוסכם מראש בין הממליץ לנותן השירות. זה יכול להיות סכום קבוע, או אחוז מסויים משווי העיסקה. למשל בארוע כמו חתונה, עבור עמלה של 2% תוכלו לקבל עד כמה אלפי שקלים. אין גם שום מגבלה על כמות ההפניות שאתם יכולים לשלוח. ככל שתפנימו מהר יותר שכל המלצה שווה כסף, כך תוכלו להרוויח יותר. סביר להניח כי לאחר שקראתם את השורות האחרונות אתם שואלים את עצמכם, מדוע בכלל צריך לעשות שימוש באפליקציית Refer כדי לקבל דמי הפניה מנותן שירות או בעל עסק שאליהם אתם מבקשים להפנות חבר או בן משפחה?

לאפליקציית REFER החדשנית יש את כל האמצעים לבצע מעקב צמוד אחר ההתנהלות של המעורבים בעסקה. היא חוסכת לכם את כאבי הראש ומבטיחה כי תקבלו את הכסף שלכם תוך פרק זמן קצר לאחר שבית העסק קיבל את כספו”.

בפיתוח אפליקציית Refer לקחו חלק עורכי דין ורואי חשבון כדי להבטיח את תקפות וקיום החוזה בין הממליץ לנותן השירות. כל ממליץ יכול להיות סמוך ובטוח שהתמורה להמלצה מובטחת.

 Refer משנה את כללי עולם השיווק

“כולם היום עסוקים במרדף אחר לקוחות חדשים ומנסים לשווק את עצמם בכל דרך אפשרית. משקיעים מאות ואלפי שקלים בכל חודש על קידום ממומן ברשתות חברתיות, פונים אל חברות פרסום וזה רק על קצה המזלג. אבל לרגע שכחנו כי הלקוחות שלנו הם השגרירים הכי טובים עבור העסק או נותן השירות. לקוח מרוצה ממליץ מניסיון לאחר שקיבל את השירות הטוב ביותר. וכאן נכנסת אפליקציית REFER אשר פותחת לראשונה ערוץ חדש של שיווק עבור נותני השירותים. ערוץ שיווקי מפה לאוזן, מלקוחות שחוו שירות טוב וקיבלו את מלוא התמורה מהעסק או נותן השירות. שיווק מפה לאוזן הוא לא רק השיווק הכי אפקטיבי, אלא גם מבוסס הצלחה.

בנוסף לכל אלה, תשלום העמלה היא הוצאה מוכרת לצרכי שיווק. מה שמסדיר את כל נושא המיסוי ומאפשר לנותן השירות להנות ממליצים בהתאם לדרישות החוק.

Win- Win-Win Situation – Refer

צילום יח”צ

.

“אפשרות נוספת שעומדת לטובת המשתמשים היא צבירת נקודות משתלמת במיוחד. באפליקציה ניתן למצוא מוצרי מדף של חברות ועסקים במחירים אטרקטיביים, החל מחופשות בחו”ל, מוצרי חשמל נחשבים ועוד. המשתמשים באפליקציה יכולים להמיר את דמי ההפניה לנקודות.

בנוסף, כל בעל עסק יכול לפנות ללקוחות עבר שלו ולהפוך אותם לשגרירים. כל מה שעליו לעשות הוא לשלוח להם קישור להורדת האפליקציה הם שולחים אליו הפניות ומתוגמלים על כל הפניה שהפכה לעסקה, אם בדמות דמי עמלה או המרה לנקודות. כך שגם לבעלי העסקים יש כוח גדול מאוד בזכות ,Refer ובזכותה יוצא שכל הצדדים מרוויחים. בעל העסק המומלץ, הממליץ והלקוח”, עו”ד אדי אליאסף סיכם את הדברים.

ימית אלה מנכ”לית החברה סיפרה על נקודה חשובה נוספת ומבורכת: “אנשים רבים ממליצים מתוך הרצון לעזור ואינם מעוניינים בעמלה. עבורם פיתחנו את אפשרות להעביר את התגמול לעמותה לפי בחירתם. עמותת סח״י, המרכז לנפגעי ונפגעות פגיעה מינית, שלווה ועלם. כך יוצא שההמלצה החמה מקבלת חיזוק בדמות תרומה לקהילה”.

אין ספק כי האפליקציה החדשנית של Refer משנה סדרי עולם. מעוניינים להצטרף אל המהפכה? להורדת האפליקציה החדשנית לחצו כאן:

אנדרואיד

אייפון

בשיתוף Refer

כדאי להכיר