בטח קרה לכם לא פעם, שמצאתם את עצמכם בחוף הים או באחד הפארקים כשאתם כמהים למשהו טעים. אם עד היום ניסיתם להזמין משלוח במקרה כזה באמצעות אפליקציות המשלוחים, אתם ודאי מכירים את המורכבות הקיימת. כן, יש סיכוי גבוה, שהאוכל שהזמנתם יגיע קר כי פשוט לא היה ניתן לתאם נקודת מפגש ראויה וברורה עם השליח. כדי לספק פתרון לדבר ועל מנת שהמשלוח יגיע עד אליכם בלי בעיות, אפליקציית מכולת האונליין, יאנגו דלי, יוצאת בימים אלו עם מיזם חדש.
בעוד כשבועיים, לקראת החגים ובפעם הראשונה בישראל, תקים החברה "נקודות מפגש". מדובר בתחנות ייעודיות לקבלת משלוחים שפוזרו לאורך רצועת החוף, מהעיר בת ים ועד הרצליה, וכן בפארקים השונים באזור.
הפיילוט מתחיל כבר בשבוע הבא בפארקים ובחופים בתל אביב-יפו. בין נקודות המפגש שיפתחו יהיו כמה נקודות בפארק הירקון, בהן: פארק הכלבים, גן השעשועים מעץ או פארק בני דן; יהיו כמה נקודות בחופים וביניהם חוף גורדון, חוף ירושלים וחוף צ'ארלס קלור. נקודות מפגש נוספות יפתחו בפארקים הפופולריים: פארק העצמאות, פארק צ’ארלס קלור, פארק המסילה ופארק רידינג. בהמשך, כאמור, יתרחב המיזם לכל אזורי השירות ברחבי הארץ.
מדובר בחידוש שמגיע אלינו, בין השאר, אחרי שחברת UBER EATS מיסדו טכנולוגיה דומה בארה"ב. אז נכון, גם עד עכשיו יכולנו להזמין את השליחים לים או לפארק, אבל זה תמיד היה מסורבל. לשליחים היה מורכב לאתר את נקודת המפגש במפה, ללקוחות היה מסובך להבין שהם מזמינים למקום הנכון, וגם כשהשליח הגיע, זה תמיד היה מלווה בשיחות טלפון עם אמירות כמו: 'איפה אתה אחי?' או: 'אה, זה אתה עם הטוסטוס השחור?'. החידוש שמביאה איתה אפליקציית יאנגו דלי הוא ביצירת נקודות מפגש מוסדרות.
"עכשיו יהיו נקודות מוסדרות שמקלות להזמין בקליק אחד למקום הנכון. בנוסף, יצוין היכן יפגוש השליח את הלקוח", מסבירים בחברה. "לדוגמה: 'בחוף מציצים: השליח יפגוש אותך בכניסה לחוף ליד מתקני השעשועים לילדים', או: 'בגן העצמאות: השליח יפגוש אותך ליד האנדרטה בכניסה', וכן הלאה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו