"החיים השתנו מיד": כוכבת "המשרד" חשפה שחלתה בסרטן

השחקנית ג'נה פישר חשפה כי היא אובחנה כחולה בסרטן השד בחודש דצמבר האחרון, אך כעת החלימה וחיה ללא סרטן • "עברתי כריתת גוש כדי להסיר את הגידול, למרבה המזל הסרטן שלי נתפס מוקדם ולא התפשט"

ג'נה פישר. צילום: GettyImages

כוכבת "המשרד" ג'נה פישר חשפה אמש (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלה כי היא אובחנה כחולה בסרטן השד בחודש דצמבר האחרון, אך כעת החלימה וחיה ללא סרטן לאחר "השלמת ניתוח, כימותרפיה והקרנות". 

פישר בחרה לחשוף את המחלה כעת לציון חודש אוקטובר, הידוע כחודש המודעות לסרטן השד. "סרטן שד פוזיטיבי משולש הוא צורה אגרסיבית של סרטן שד אבל הוא גם מגיב מאוד לטיפול", כתבה פישר. "בינואר עברתי כריתת גוש כדי להסיר את הגידול. למרבה המזל הסרטן שלי נתפס מוקדם והוא לא התפשט לתוך בלוטות הלימפה שלי או בכל שאר הגוף שלי, אולם בגלל האופי האגרסיבי של סרטן שד פוזיטיבי משולש עדיין נדרשו טיפולי כימותרפיה והקרנות כדי להיות בטוחה שהוא לא חוזר. בפברואר התחלתי 12 סבבים של כימותרפיה שבועית, וביוני התחלתי שלושה שבועות של הקרנות. בעוד אני ממשיכה להיות מטופלת בחליטות של הרצפטין ובמנה יומית של טמוקסיפן, אני שמחה לומר שאני מרגישה מצוין".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jenna Fischer (@msjennafischer)

פישר כתבה שהיא חיכתה לצאת לציבור ולספר על מסע הסרטן שלה כדי "להפציר בנשים להיבדק ולעבור את הממוגרפיה השנתית".

"אני רצינית, תתקשרו לרופא שלכן מיד", היא הוסיפה. "הגידול שלי היה כל כך קטן שלא ניתן היה להרגיש אותו בבדיקה גופנית. אם הייתי מחכה שישה חודשים יותר, המצב היה יכול להיות הרבה יותר גרוע. זה יכול היה להתפשט. אני גם משתפת בתקווה שזה יהיה מקור תמיכה לכל אישה שעוברת את זה עכשיו. כפי שיודע כל מי שעבר אבחנה של סרטן, חייך משתנים מיד. הכל הופך להיות תור לרופא, תוצאות בדיקות, טיפולים והחלמה מטיפולים. פתאום הכל בחיים שלך מכוון לדבר אחד: להילחם בסרטן".

פישר המשיכה והודתה לאנשים שתמכו בה במהלך הטיפול בסרטן, כולל כוכבת "המשרד" ששיחקה איתה, אנג'לה קינזי. השתיים מארחות את הפודקאסט "נשות המשרד", ופישר אמרה שקינזי "הגנה עליה" במהלך הקלטות הפודקאסט שלהן.

מתוך "המשרד", צילום: יח"צ

"במשך זמן רב היא הייתה האדם היחיד במרחב העבודה שלי שידע", כתב פישר. "כשאיבדתי את השיער שלי, היא חבשה כובעים לפגישות העבודה שלנו כדי שלא אהיה היחידה. כשהייתי צריכה הפסקה, לקחנו אחת. טיפול בסרטן דורש גמישות רבה. עבור בחורה שאוהבת לתכנן, זו הייתה הסתגלות קשה. אבל, המשך העבודה הביא כל כך הרבה שמחה לחיי במהלך הטיפול".

פישר גילמה את פאם ביסלי בכל תשע העונות של "המשרד", ששודרה ברשת NBC מ-2005 עד 2013. היא זכתה במועמדות לאמי כשחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרה קומית הודות לתפקידה ב"המשרד". בנוסף, היא השתתפה גם בסרטים "להבי התהילה", "הולך חזק: סיפור דיואי קוקס", "Hall Pass" ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר