ברוס וויליס. צילום: רויטרס

בצל מחלתו הקשה: דמי מור מדברת על הקשר העכשווי עם ברוס ויליס

השחקנית קיבלה פרס בפסטיבל סרטים בהמפטונס ודיברה על בעלה לשעבר, שאובחן עם אפאזיה ודמנציה • "יש הרבה מתיקות ויופי כשאנחנו נפגשים במקום בו הוא נמצא עכשיו"

[object Object]

השחקנית דמי מור שיתפה במצבו של בעלה לשעבר, השחקן ברוס ויליס, שאובחן עם אפאזיה ודמנציה. מור קיבלה פרס בפסטיבל הקולנוע המפטונס בניו יורק, וניצלה את הבמה שניתנה לה כדי לדבר על ויליס.

"מצבו יציב יחסית לנסיבות", אמרה מור. "אני לא נאחזת במה שהיה בעבר כי זה משחק בו כולם מפסידים. יש הרבה מתיקות ויופי כשאנחנו נפגשים במקום בו הוא נמצא עכשיו".

מור וברוס ויליס ב-1996, צילום: AP

השחקנית סיפרה שביקרה את ויליס בסוף השבוע האחרון יחד עם נכדתם לואטה, בתה של רומר ויליס: "אני נהנית לחלוק איתו את מה שיש לנו, בזמן שנותר לנו יחד".

ויליס פרש ממשחק לפני כשנתיים וחצי, לאחר שאובחן עם אפאזיה - לקות נוירולוגית הפוגעת בכישורי השפה (דיבור, הבנה וקריאה). בשנה שעברה דווח כי הוא סובל מדמנציה. אמה המינג, אשתו והמטפלת העיקרית שלו, דיברה בעבר על ההתמודדות המורכבת ושפכה אור על ההתמודדות האישית והמשפחתית.

ברוס ויליס, צילום: אי.פי

"דמנציה היא מחלה קשה. קשה לחולה לעכל את מצבו וכך גם לבני המשפחה. אני, ברוס והבנות נמצאים באותו מקום שבו נמצאות גם משפחות אחרות. זו מחלה משפחתית", אמרה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...