"אני נוצרת את הזמן שלנו ביחד": דמי מור מעדכנת לגבי מצבו של ברוס ויליס

לטובת קידום סרטה החדש, התארחה מור, בת זוגו לשעבר של השחקן הוותיק, בתוכניתה של דרו ברימור והתייחסה למצבו • "אני מבקרת אותו בכל שבוע"

ברוס וויליס. צילום: רויטרס

בימים אלה עולה על המסכים ברחבי העולם סרט האימה המדובר "The Substance", שבו מככבת דמי מור לצידם של מרגרט קוואלי ודניס קווייד. בסרט מגלמת מור סלבריטאית מזדקנת ששיאה כבר מאחוריה, ולכן היא מחליטה להשתמש בסם שנוי במחלוקת אשר יוצר גרסה צעירה, טובה וזמנית שלה (קוואלי) - שלרוע המזל גם מביא איתו תופעות לוואי מחרידות.

לטובת קידום הסרט התארחה מור (61) ביום שישי האחרון בתוכנית הטלוויזיה של דרו ברימור, שם שאלה המנחה את הכוכבת המתקמבקת לשלומו של בן זוגה לשעבר, ברוס ויליס, שאליו היתה נשואה מור בין 1987 ל-2000.

ברוס ויליס ודמי מור ב-1996, צילום: AP

כזכור, ויליס (69) פרש לפני כשנתיים וחצי ממשחק לאחר שאובחן עם אפאזיה - לקות נוירולוגית הפוגעת בכישורי השפה (דיבור, הבנה וקריאה), ובשנה שעברה דווח כי הוא סובל מדמנציה. תשובתה של מור, שעל אף הפרידה שמרה על קשר חם וידידותי עם ויליס גם בשל כך שהשניים הורים לשלוש בנות משותפות, היתה מרגשת אך גם עצובה.

דמי מור בסרטה החדש, צילום: יחצ

"אני חושבת שהוא, את יודעת, בהתחשב בנסיבות, נמצא במקום יציב", אמרה מור והוסיפה: "אני נוהגת לומר לבנות שלי שצריך לפגוש אותו במקום שבו הוא נמצא עכשיו. לא להיאחז במי שהוא היה או במי שאנחנו רוצות שהוא יהיה, אלא במי שהוא ממש באותו רגע - ובמקום הזה יש הרבה מאוד יופי, אושר, אהבה ומתיקות. כשאני נמצאת בלוס אנג'לס, אני מבקרת אותו בכל שבוע ונוצרת את הזמן של כולנו ביחד".

ברוס ויליס, צילום: אי.אף.פי, ארכיון

ויליס נתמך כיום על ידי אשתו הנוכחית, אמה המינג, ושלוש הבנות המשותפות שלו ושל מור: רומר (36), סקאוט (33) וטלולה (30). בשבוע שעבר, בהופעה פומבית נדירה, תועד הכוכב האהוב נוסע במכונית ברחבי שכונת סטודיו סיטי שבלוס אנג'לס, בליווי שומרי ראשו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר