ברוס ויליס. צילום: אי.אף.פי, ארכיון

תיעוד נדיר: ברוס ויליס צולם בטיול בלוס אנג'לס

השחקן האהוב לא מרבה להופיע בציבור, מאז שאובחן עם אפאזיה ודמנציה לפני כשנתיים • צלמי פפראצי תיעדו אותו במכונית בלוס אנג'לס, כשהוא מלווה בשומר ראש

[object Object]

מאז נחשף מאבקו של ברוס ויליס באפאזיה ודמנציה פרונטו-טמפורלית מתקדמת לפני כשנתיים, השחקן זוכה האמי וגלובוס הזהב כמעט ואינו מתועד ברשתות החברתיות, כשמדי פעם בני משפחתו מעדכנים במצבו עם התקדמות המחלה.

אמש (ראשון) הדיילי מייל הבריטי פרסם תמונות נדירות של ויליס בן ה-69. השחקן, שכיכב בין היתר ב"מת לחיות", "ארמגדון", "ספרות זולה" ו"החוש השישי", תועד כשהוא יושב במושב הנוסע ברכב, חובש כובע שחור ולובש חולצת כפתורים עם פסים אפורים. על פי הדיווח, ויליס היה מלווה בשומר ראש בנסיעה בלוס אנג'לס. 

לפני כשבועיים, בתו הבכורה רומר (36) שיתפה באינסטגרם תמונה בה היא מצולמת כשהיא אוחזת בידו ומעדכנת את העוקבים במצבו הבריאותי: "הוא בסדר", אמרה כשנשאלה על מצבו. "אני כל כך אוהבת אותו"

במרץ 2022 עדכנה משפחתו של ויליס שהוא אובחן עם אפאזיה, הפרעה נוירולוגית שפוגעת באיזורי השפה, ומשפיעה על היכולת לדבר, להבין, לקרוא או לכתוב. בני משפחתו, שהתלכדו סביבו, הוציאו הודעה לתקשורת.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Demi Moore (@demimoore)

"לאחר מחשבה רבה, ברוס פורש מהקריירה שהייתה כל כך משמעותית עבורו. זה זמן מאתגר מאוד עבור המשפחה שלנו ואנו מעריכים את האהבה, החמלה והתמיכה המתמשכת שלכם. אנחנו מתמודדים עם זה כיחידה משפחתית חזקה, ורצינו לשתף את המעריצים שלו כי אנחנו יודעים כמה הוא חשוב לכם, וכמה אתם חשובים לו. כמו שברוס תמיד אומר, 'תחיו את החיים במלואם' ואנחנו מתכננים לעשות בדיוק את זה ביחד".

המשפחה פרסמה הצהרה נוספת בפברואר 2023 בה עדכנה שויליס אובחן עם דמנציה פרונטוטמפורלית: "ככל שמצבו של ברוס מתקדם, אנו מקווים שכל תשומת הלב התקשורתית תתמקד בהעלאת מודעות למחלה זו, שזקוקה להרבה יותר מחקר ותשומת לב," אמרה המשפחה. "ברוס תמיד האמין בשימוש בקולו בעולם כדי לעזור לאחרים ולהעלות מודעות לנושאים חשובים הן באופן פומבי והן בפרטי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו