לאחר קצת יותר משנתיים ו-28,000 מכוניות שהספיקו לעלות כאן על הכביש והפכו אותה ללהיט הנוכחי של שוק הרכב והמכונית הנמכרת ביותר בישראל, זוכה BYD אטו 3 למקצה שיפורים קל של אמצע החיים, המרענן קלות את הדגם מול שלל המתחרים החדשים בשוק רכבי הפנאי המשפחתיים והחשמליים.
ברשימת השדרוגים יוצע הדגם מעתה עם עדכונים קלים לעיצוב החיצוני הכוללים קורה D שחורה (במקום קורת הקשקשים הכסופה הקיימת כיום), מסגרות חלונות מושחרת (במקום מסגרות כרום הקיימות כיום), חלונות אחוריים כהים (כולל השמשה האחורית) והסרת כיתוב Build Your Dream מדלת תא המטען. אל אלו מצטרפת גם יכולת התקנת וו גרירה עד 750 ק”ג (עם ובלי בלמים).
לראשונה תוצע המכונית בנוסף לריפוד הקיים גם עם אופציה לריפוד בצבע שחור בשילוב תפרים צהובים. רשימת האבזור עודכנה וכוללת אוורור למושבים הקדמיים בשתי רמות הגימור, התראת עייפות הנהג, חיישן גשם, מצלמת דרך מקורית המקליטה כסטנדרט והכנה למנעול אלכוהול. מנגד, חימום מושבים והגה רק יוצעו רק ברמת גימור ‘Design’ (בגרסה היוצאת היה חימום מושבים גם ב-‘Comfort’).

המפרט הטכני נותר זהה למעט שדרוג של אופציית טעינת ה-DC המהירה שגדלה מ-88 קילוואט ל-110 קילוואט, ומבטיחה לטענת היצרן מ-10% ל-80% סוללה ב-35 דקות בלבד. לשמחת הלקוחות גם מרווח הטיפולים התארך ומעתה המכוניות ידרשו לביקור במרכז שירות כל 30,000 ק”מ או שנתיים. הרחבת שגרת מרווח הטיפולים כוללת מעתה גם את ה- BYD טאנג (המחודש) BYD סיל (רטרואקטיבית לכל הדגמים שנמסרו עד היום) והסיל יו.
מחיר BYD אטו 3 מתייקר קלות ויעמוד על 169,990 שקלים לדגם הקומפורט (עלייה של 1,490 שקלים מהדגם היוצא) ו-177,500 שקלים לגרסת הדיזיין (עלייה של 1,510 שקלים מהדגם היוצא).