חשמלי במחיר של בנזין: סיל U מגיע לישראל במחיר של 190 אלף שקלים

התחרות בקטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים מתחממת, כאשר BYD סיל U החשמלי נוחת בישראל במחיר התחלתי דומה לזה של קרוסאוברים פופולאריים עם מנוע בנזין

[object Object]

יבואנית BYD בישראל, שלמה מוטורס, החלה לשווק את ה-BYD Seal U EV, רכב פנאי חשמלי המציג מידות גדולות יותר מה-Atto 3: אורכו 4.79 מטרים (ארוך יותר ב-33 ס”מ) ובסיס הגלגלים שלו עומד על 2.77 מטרים (ארוך יותר ב-5 ס”מ). עיצובו של BYD סיל U נשאר נאמן לקו העיצובי של סדרת האוקיינוס של BYD וניתן למצוא בו דמיון, בעיקר בחרטום לדגם הסדאן.

עוד מאוברדרייב >>>

לסיל U מנוע חשמלי המספק 218 כ”ס, שמניע את זוג הגלגלים הקדמיים באמצעות אנרגיה שמתקבלת מסוללת הבלייד המוכרת של היצרן הסיני. רמת הגימור Comfort כוללת סוללה בקיבולת 71.8 קוט”ש, המאפשרת טווח נסיעה משולב מוצהר של עד 420 ק”מ על פי תקן WLTP, ורמת הגימור Design כוללת סוללה בקיבולת 87 קוט”ש שמספקת טווח נסיעה מוצהר ארוך יותר ב-80 ק”מ על פי תקן WLTP.

צילומים: אופיר דואק

בתחום האבזור, גרסת הכניסה, Comfort, כוללת גג פנורמי נפתח, תאורת LED מלאה, דלת תא מטען הנפתחת ונסגרת באופן חשמלי, מערכת שמע עם 9 רמקולים, חישוקי סגסוגת בקוטר “19, ומגוון מערכות בטיחות, ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי תנועה חוצה מאחור. הגרסה הבכירה, Design, מוסיפה לאבזור מסך מולטימדיה בגודל 15.6 אינץ’ המסתובב על צירו, תצוגה עילית (HUD), מערכת שמע עם 10 רמקולים מבית Infinity, ומערכות מתקדמות נוספות כמו תאורת אווירה דינמית ומערכת לטיהור האוויר.

גם בפייסבוק >>>

בפן הטכנולוגי, ה-Seal U EV מציע את מערכת “HI BYD” לתפעול קולי, תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, ועדכוני גרסה מרחוק (OTA). פונקציית ה-V2L מאפשרת שימוש ברכב כספק כוח נייד למכשירים חשמליים חיצוניים. מחירה של גרסת ה-Comfort עומד על 189,990 שקלים ומחירה של גרסת ה-Design עומד על 209,990 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו