חברת שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, מרחיבה בימים אלו את היצע הגרסאות של סיל U בעלת הנעה ההיברידית-נטענת ששיווקו בישראל החל לפני כחודשיים. עד כה שווק עד כה שווק BYD סיל U ההיברידי בשתי גרסאות: גרסת הנעה קדמית (הספק משולב של 218 כ”ס) וגרסת הנעה כפולה השני מנועים בספק משולב של 324 כ”ס) כאשר לשתיהן סוללה זהה בקיבולת של 18.3 קוט”ש המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 80 ו-70 ק”מ בהתאמה.
הגרסה החדשה היא גרסת טווח מוגדל לגרסת ההנעה הקדמית של המכונית, אשר מצוידת בסוללה גדולה יותר בעלת קיבולת של 26.6 קוט”ש, מה שמגדיל את טווח נסיעה חשמלי ל-125 ק”מ שהוא לטענת BYD הגדול בקטגוריה. למרות הסוללה המוגדלת ותוספת המשקל של כמה עשרות ק”ג נתוני הביצועים של גרסת הטווח המוגדל נותרו דומים לאלו של הגרסה עם הסוללה הסטנדרטית: זינוק ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ”ש.
באופן מעניין, עם זאת, צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת במצב ההיברידי בגרסה החדשה בעלת הסוללה המוגדלת שופרה, והיא עומדת על 17.8 ק”מ לליטר במקום 15.6 ק”מ לליטר. קצב הטעינה נותר ללא שינוי עומד על 11 קילוואט בטעינת AC ו-18 קילוואט בטעינת DC מהירה, כך שזמן הטעינה צפוי להתארך.
![](/wp-content/uploads/2025/02/12/12/BYD-SEAL-U-DM-I-_INTERIOR_001-1-1280x853.png)
מחיר הגרסה מוארכת הטווח של BYD סיל U ההיברידי עומד על 215 אלף שקלים ברמת אבזור זהה לזה של יתר הגרסאות הכוללת מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, ריפודי עור סינטטי, גג שמש פנורמי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום וקירור, דלת תא מטען חשמלית, תצוגת מידע עילית, מצלמות 360 וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’. שיווק הגרסה החדשה אפשר להוזיל ב-10,000 שקלים את גרסת ההנעה הקדמית בעלת הסוללה הסטנדרטית, כשמעתה מחירה עומד על 200 אלף שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו