שנים ארוכות נדרשו לאוהדי הכדורסל בישראל להתרגל להפיכתו של היכל הספורט ביד אליהו ל"היכל נוקיה", ולא מן הנמנע שבעוד חודשים ספורים הם ייאלצו להתרגל לשינוי נוסף בשמו של האולם.
לעדכונים נוספים הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
הסכם החסות של נוקיה עם חברת היכלי הספורט, שנחתם לעשר שנים ב־2004 לקראת השיפוץ המסיבי שנערך במקום, יגיע לסיומו בסוף השנה ול"ישראל היום" נודע כי הוא לא יחודש ככל הנראה, וכי החסות תועבר לחברה מסחרית אחרת שתרבה במחיר.
במהלך העשור האחרון השקיעה נוקיה כ־7 מיליון דולרים בהיכל, תמורת קריאתו על שמה. האולם עבר שיפוץ נרחב בעלות של כ־180 מיליון שקלים, תכולתו גדלה ל־11 אלף מושבים, נפתח בו מרכז מסחרי והוקמו בו תאי צפייה.
מלבד משחקי הכדורסל של מכבי ת"א ונבחרת ישראל, הפך היכל נוקיה לאחד המקומות האטרקטיביים לקיום מופעי בידור, והופיעו בו זמרים בינלאומיים דוגמת חוליו איגלסיאס, רוד סטיוארט ואלישיה קיז, וגם זמרים ישראלים מובילים דוגמת שרית חדד ועידן רייכל.

היכל נוקיה. בקרוב שם חדש? // צילום: עמי שומן
בשנים האחרונות נקלעה ענקית הסלולר הפינית לקשיים כלכליים, עד שנרכשה לפני כשמונה חודשים בידי מיקרוסופט. העיסקה הושלמה באופן סופי רק לפני כשלושה שבועות, וכעת הוחלט להעלים את שמה של נוקיה ולקרוא לחטיבה הסלולרית בחברה "מיקרוסופט מובייל".
יורוקום תקשורת סלולרית היא הנציגה הרשמית של נוקיה בישראל, ומנכ"ל הקבוצה, אילן גרינבוים, מסר בתגובה: "ההסכם בתוקף עד סוף השנה, וכעת אנו מקיימים שיחות עם ההיכל לגבי אפשרות חידוש או סיום החוזה".
מהנהלת חברת היכלי הספורט נמסר כי "נוקיה היא נותנת החסות הרשמית של ההיכל עד סוף שנת 2014. בימים אלה מתקיימים מגעים בין היכלי הספורט לנוקיה בנוגע לעתיד ההתקשרות".