X

הסיבה האפלה שכלבים הם החברים הכי טובים שלכם

הם נקראים "חברו הטוב ביותר של האדם" – אבל לפי סקר חדש זה לא בגלל הנאמנות שלהם כלפינו, אלא בגלל הבחירות שאנחנו עושים בשבילם

ליטוף בוקר יכול להציע לכלב שלכם תחושות של נוחות וביטחון. צילום: freepik

סקרים שנערכים עבור חברות שמנסות לקדם את המוצרים או השירותים שלהן מגלים לא פעם עובדות מעניינות, וסקר חדש של חברת טוקר ריסרץ’ שהוזמן ע"י חברת מזון הכלבים Nutrish הסתיים גם הוא עם תובנה מפתיעה: כמעט מחצית מבעלי חיות המחמד מבטלים תוכניות חברתיות כדי לבלות זמן עם הכלבים או החתולים שלהם.

הסקר, שנערך בקרב 2,000 בעלי כלבים וחתולים, מצא כי 48% מהמשתתפים ביטלו תוכניות עם חברים וקרובי משפחה לטובת בילוי עם חיית המחמד שלהם, בתדירות ממוצעת של חמש פעמים במהלך חייה של חיית המחמד הנוכחית. יתרה מזאת, 30% מהנשאלים הודו כי התקשרו למקום העבודה והודיעו שהם חולים רק כדי להישאר בבית עם החבר ההולך על ארבע, ולקחו בממוצע ארבעה ימי מחלה מאז שהביאו אותה הביתה.

כמעט כל המשתתפים (97%) מסכימים כי חיית המחמד שלהם היא חלק מהמשפחה, ו-99% מאמינים כי חשוב להראות לה אהבה והערכה בכל יום. כדי להביע את אהבתם, בעלי חיות המחמד משוחחים עם חבריהם 11 פעמים ומעניקים להם 10 חיבוקים ו-10 ליטופים או עיסויים – כל זה בממוצע יומי.

בעלי חיות מחמד גם משחקים איתן שבע פעמים ביום, קוראים להן בכינוי החיבה שלהן 10 פעמים ביום, ואפילו שרים להן חמש פעמים ביום. גם כאשר אינם מבלים יחד, חיות המחמד נוכחות במחשבותיהם של בעליהן. הנשאלים חושבים על חיית המחמד שלהם כמעט כל שעה שנייה שבה הם ערים (ארבע פעמים ביום).

39% נוספים דואגים לתזונת חיית המחמד שלהם לפחות פעם ביום, כאשר 22% אומרים שהם חושבים על כך מספר פעמים ביום. כאשר נשאלו על היבטים שונים של רווחת חיית המחמד שלהם, בעלי חיות המחמד בחרו בתזונה בתדירות הגבוהה ביותר (40%) כהיבט החשוב ביותר לדעתם.

הסקר גם בחן את "היום המושלם" של חיית המחמד לפי דעתם של הבעלים. יום כזה יתחיל בסביבות 8:36 בבוקר, והאירוע המרכזי יהיה טיול בכביש (34%), קניות בחנות האהובה על חיית המחמד (29%), או ארוחת ערב במסעדה ידידותית לחיות מחמד עם תפריט מיוחד עבורן (27%).

בעלי חיות מחמד היו רוצים לשכב בשמש או לשבת בחוץ עם חיית המחמד שלהם במשך חמש שעות בממוצע, ומדווחים כי חיית המחמד תרצה לנמנם שש שעות נוספות במהלך היום המיוחד הזה. זוהי בשורה טובה, שכן כמעט שניים מכל חמישה (37%) בעלי חיות מחמד אומרים שהדרך האהובה עליהם להרגיש את הקשר עם חיית המחמד שלהם היא חיבוק או נמנום על הספה או המיטה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר