X

הזמינו אתכם? זה המשפט שמארחים הכי רוצים לשמוע

אנשים שמזמינים אחרים לבתיהם מודים שיש דברים שהם מצפים, או לפחות מקווים, שהאורחים יאמרו כשהם נכנסים אליהם. אז מהי המחמאה שתעודד אותם להזמין אתכם שוב?

אישה פותחת את דלת ביתה לאורחים. צילום: מערכת feedy באמצעות הבינה המלאכותית ideogram

להזמין אורחים הביתה זה דבר מלחיץ. המארח תמיד מתכונן היטב ומצפה בכיליון עיניים להערכה מצד האורח – אבל מהי הדרך הטובה ביותר להרגיע ולשמח את המארחים שלכם? סקר שערכה OnePoll בקרב 2,000 בוגרים בארה"ב עבור חברת בישום האוויר איירוויק חושף את המחמאות האולטימטיביות לחלוק למארחים, ובעזרת Claude נסכם את התוצאות.


במקום הראשון, 52% מהאנשים אומרים שירצו לשמוע שהבית שלהם נראה נקי. רק במקומות השני והשלישי נמצאות המחמאות שמשמחות בעיקר את החברה שהזמינה את הסקר – אלו על ריח טוב בבית ועל אווירה טובה בבית. כדי שתוכל לנכס לעצמה גם את המקום הראשון, כללה החברה שאלה על חשיבותו של הריח גם לקבלת המחמאה הראשונה – ואכן, 55% מהמארחים אישרו שלדעתם הריח בבית חשוב יותר מאיך שהוא נראה כדי ליצור רושם של ניקיון.

עבור רבים, נקיון הבית שווה את המאמץ: 88% אמרו שאין תחושה טובה יותר מאשר להירגע בחלל מגורים נקי לאחר ביצוע עבודות הבית. יותר ממחצית (53%) אומרים שהמחשבה על איך שהבית מריח היא חלק מובן מאליו מתהליך הניקיון, ו-40% אף מחשיבים את הריח ל’דובדבן שבקצפת’ של בית נקי.

בכל הנוגע למה שמניע אנשים לנקות את הבית, 57% עושים זאת כאשר ניתן לראות אבק בבית, 48% כאשר הוא "מתחיל להרגיש לא נקי" (מה שזה לא אומר ו-46% כאשר הריח הרענן דועך. לקראת אירוח, הדאגות המובילות של המארחים הן להבטיח שהבית יהיה נקי (55%), ריחני (48%) ונוח לאורחים (35%). באופן מוזר, סדר העדיפות בניקוי לקראת אירוח מעט שונה: 44% מסדרים בלגן מהאזורים הנראים לעין, 39% מוודאים שהבית מריח טוב ורק 22% מנקים משטחים לפני הגעת האורחים.

אמצעי הפצת הריח הפופולריים ביותר הם מטהרי אוויר (57%), נרות ריחניים (48%) ומפיצי ריח (19%). הריחות המועדפים הם כביסה טרייה (33%), רוח אוקיינוס (33%), לבנדר (30%), וניל (30%) ולימון (22%).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר