ביטולי חברות התעופה: בענף התיירות חוששים ממה שצפוי לקרות בקרוב

בעקבות גל הביטולים, בכירים בענף התיירות מספרים ל"ישראל היום" על החשש הגדול • "היו המון הזמנות לתקופת החגים, ליעדים שונים ברחבי העולם, אם החברות ימשיכו לבטל, אנשים לא יוכלו לטוס וההפסדים של ענף התיירות יהיו גדולים מאוד"

נתב"ג ריק (ארכיון). צילום: יוסי זליגר

בימים האחרונים, חברות תעופה רבות מבטלות שוב את הטיסות לישראל וביניהן חברות משמעותיות מאוד כמו וויז אייר, אג׳יאן, קבוצת לופטהנזה, ITA, לוט, אייר באלטיק וחברות רבות נוספות.

גם היא חלק מגל הביטוליםם, וויז אייר, צילום: קוקו

בעקבות גל הביטולים, בכירים בענף התיירות מספרים ל"ישראל היום" על החשש הגדול: ״אנשים לא חושבים על זה, אבל תיכף ראש השנה ומיד אחר כך סוכות, שני חגים שבדרך כלל מאופיינים בביקושים גבוהים ואם החברות לא יחזרו עד אז, זה עשוי להשפיע מאוד על ענף התיירות״.

״היו המון הזמנות לתקופת החגים, ליעדים שונים ברחבי העולם, אם החברות ימשיכו לבטל, אנשים לא יוכלו לטוס וההפסדים של ענף התיירות יהיו גדולים מאוד. אנחנו מקווים שזה לא יהיה ארוך ושהפגיעה הכלכלית תהיה מינימלית, ברור לנו שחייבים לטפל בבעיה הביטחונית, אבל אנחנו גם צריכים להתפרנס״, מוסיף בכיר בענף.

לוח ביטולי טיסות בנתב"ג, צילום: קוקו

נכון לעכשיו, עשרות חברות תעופה זרות שפעלו בעבר בישראל, הפסיקו את טיסותיהן לארץ, חלקן רק לימים הקרובים עם בחינה בנוגע להמשך וחלקן לטווחים רחוקים יותר ובמצבים מסוימים עד האביב בשנה הבאה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר