צפו בתקציר

המספרים מספרים: הנתונים הבולטים מהניצחון של הפועל תל אביב ביורוקאפ

האדומים הרשימו בניצחון 66:79 והנחילו לגראן קנאריה את ההפסד הראשון שלה העונה • ההשפעה של האורך והגודל בקו הקדמי, תרומת הישראלים והרוח של פטריק בברלי שהדביקה את כל הקבוצה • כל מה שניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה

[object Object]

הפועל תל אביב נכנסה לקצב וגם במחזור הרביעי של היורוקאפ ראינו את הכישרון העצום שלה בסגל בא לידי ביטוי על הפרקט. הקבוצה של סטפנוס דדאס ניצחה 66:79 את גראן קנאריה והנחילה לה את ההפסד הראשון העונה. האדומים שיפרו את מאזנם ל-1:3 ועלו לראש בית A.

כידוע, מכל משחק ניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה תובנות חדשות, אז ב"ישראל היום" החלטנו לעשות סדר ולשים דגש על הנתונים הבולטים שמספרים את הסיפור של המשחק. כידוע, כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

13 - החטיפות של הפועל תל אביב

האדומים בראשות פטריק בברלי (5 חטיפות) הציגו הרבה רעב בהגנה וגרמו לקבוצה הספרדית לאבד את הראש. כששחקן בן 36 שעשה דבר או שניים בקריירה נמרח על הפרקט בכל פוזשן הגנתי, זה מחלחל לכל הקבוצה.

פטריק בברלי. הרוח שלו מדביקה את כל הסגל, צילום: אלון שיבר

31.7% - האחוזים של גראן קנאריה ל-2


האורך והגודל של הקו הקדמי האדום תיסכל את הגבוהים של גראן קנאריה. מוטת הידיים של ברונו קאבוקלו שינתה לא מעט זריקות של השחקנים בצהוב והפכו את החיים של הספרדים לקשים.

8 - הנקודות של ג'ונתן מוטלי

פעם ראשונה שהסנטר לא הגיע לדאבל פיגרס ביורוקאפ. בנוסף להפועל תל אביב, הוא שיחק גם 9 משחקים עם לוקומוטיב קובאן במפעל, ולא ירד מ-11 נקודות. בעיית העבירות שהוא נקלע אליה בשלב מוקדם הוציאה אותו מהמשחק והוא שותף ל-16:57 דקות בלבד.

7 - כמות השלשות שהפועל תל אביב קלעה

6 קליעות יותר משבוע שעבר. עד כה הקליעה של האדומים מחוץ לקשת מהווה תמרור אזהרה לקראת ההמשך. במשחק מול הספרדים הם הסתפקו ב31.8%. האחוזים האלו עלולים לא ברגעים המכריעים.

איש וויינראייט וברונו קאבוקלו, צילום: הפויל תל אביב

20 - נקודות ישראלים

בר טימור (6 נקודות) ותומר גינת (14 נקודות) הם שחקני רוטציה לגיטימיים, אבל עוז בלייזר (שותף לראשונה העונה), נועם יעקב וגיא פלטין מתחלקים בדקות ועד כה נדמה שסטפנוס דדאס עושה להם תורנויות במשחקים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו