בפער גדול: אתר ההימורים שמטריף את האמריקנים חוזה - ניצחון מוחץ לטראמפ

הבחירות לנשיאות ארה"ב יתקיימו ביום שלישי הבא • פולימרקט, אתר ההימורים באמצעות קריפטו, צובר תאוצה לקראת הבחירות וקובע כי הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות ינצח • ההשקעה אחרונה של שני מיליון דולר העלתה את סיכויי הניצחון שלו ל-67%

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ. צילום: GettyImages

תמיכה משמעותית מקהילת הקריפטו: שוק ההימורים הדיגיטלי פולימרקט מדווח על עלייה דרמטית בהימורים על תוצאות הבחירות לנשיאות ארה"ב, שיתקיימו בנובמבר הקרוב. על פי הנתונים, משקיעים בעולם הקריפטו מהמרים סכומי עתק על ניצחונו של דונלד טראמפ, כשהשקעה אחרונה של שני מיליון דולר העלתה את סיכויי הניצחון שלו ל-67% בפלטפורמה.

שלט תמיכה בנשיא לשעבר ובמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, צילום: רויטרס

במרכז תשומת הלב עומד משקיע מסתורי המזוהה בשם "zxgngl", שהשקיע עד כה יותר משבעה מיליון דולר בהימורים על ניצחון טראמפ. משקיע זה אינו לבד - משקיע נוסף, המכונה "Fredi9999", השקיע לאחרונה 20 מיליון דולר על הנשיא לשעבר.

זינוק בנפח ההימורים בשלושת שוקי התחזיות הגדולים

לפי פולימרקט, מאחורי ההשקעות הללו עומד אזרח צרפתי בעל רקע בשירותים פיננסיים, השולט במספר חשבונות שהשקיעו יחד כ-45 מיליון דולר בהימורים על ניצחון טראמפ.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, צילום: אי.פי

התופעה משקפת מגמה רחבה יותר בשוק ההימורים הדיגיטלי, שצמח באופן חסר תקדים ברבעון האחרון. נפח ההימורים בשלושת שוקי התחזיות הגדולים זינק ב-565.4 אחוזים והגיע ל-3.1 מיליארד דולר, כשפולימרקט שולטת בנתח משמעותי מהשוק. עלייה זו מיוחסת בעיקר להתעניינות הגוברת בבחירות האמריקאיות הקרבות.

ההצבעה הזו מכוונת רק למספר האלקטורים שכל אחד מהמועמדים ישיג, שכן בגזרת הקולות המצב דווקא הפוך. המהמרים ככל הנראה נתלים במערכות הבחירות הקודמות, ומחזיקים בדעה שקמלה האריס תקבל את מירב הקולות כשהיחסים כעת הם 60 אחוזים לעומת 40 אחוזים בלבד לטראמפ.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, צילום: רויטרס

פלטפורמת ההימורים צברה פופולריות בחודשים האחרונים, בעיקר בגלל הבחירות בארה"ב המתקרבות בצעדי ענק. האתר, שהוקם בשנת 2020, מאפשר למשתמשים אנונימיים ברחבי העולם להמר על תוצאות של אירועים עתידיים, כמו זהות הנשיא האמריקאי הבא. המערכת נשענת על קריפטו, כאשר ההימורים מבוצעים באמצעות מטבעות וארנקים דיגיטליים.

הבחירות בארה"ב, שיתקיימו ב-5 בנובמבר, הולכות ומתעצבות בתור אחד הגורמים שהכי משפיעים על המטבע הדיגיטלי. דונלד טראמפ מנסה למצב את עצמו בתור "נשיא הקריפטו". קרא למשקיעים "אל תמכרו את הביטקוין שלכם", והבטיח למסד את המטבע המבוזר כחלק מהמדיניות המוניטרית של הכלכלה הגדולה בעולם.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, צילום: אי.פי

נציין כי התשואה על האג"ח הממשלתית לעשר שנים עלתה בשלושת השבועות האחרונים ב–0.25 נקודות האחוזים.

יש מי שחושב שפלטפורמות החיזוי אמינות יותר מאשר הסקרים, שכן היא מציגה נתונים בזמן אמת. עם זאת, בעולם מדווחים כי היא משמשת פעמים רבות למניפולציות, בעיקר בבחירות בארה"ב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר