סגנו של נסראללה לאחר חיסולו: "מוכנים לכניסה קרקעית של ישראל"

נעים קאסם, נאם לראשונה מאז החיסול של מזכ"ל חיזבאללה • "איבדנו אח, מאהב, אב ומנהיג" •"נבחר במחליף בהזדמנות הקרובה ביותר" • בדבריו האשים את ארה"ב בתמיכה בישראל ואמר כי ארגון הטרור ימשיך בדרכו למרות האבדות הרבות

שייח' נעים קאסם. צילום: .

נעים קאסם, סגנו של חסן נסראללה נאם היום (שני) בפעם הראשונה לאחר חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה. "איבדנו אח, מאהב, אב ומנהיג, מזכ"ל חסן נסראללה, הבן אדם הגדול הזה שנשאר בשדה הג'יהאד, המיסיונר והגיוס מילדותו ועד רגע מות הקדושים שלו". 

בהתייחסות למחליפו של נסראללה אמר כי יש סגנים לבכירים בחיזבאללה ויש חלופות במקרה שהם נפגעים. "נבחר מזכ"ל לחיזבאללה בהזדמנות הקרובה ביותר ולפי המנגנון המאושר של המפלגה, ונמלא את ההנהגה באופן עקבי. האופציות יהיו קלות כי הן ברורות".

במהלך נאומו, קאסם נאלץ לנגב את הזיעה מפניו. לא ברור אם מחום או מלחץ.

נעים קאסם במהלך הנאום לאחר חיסולו של נסראללה, צילום: רשתות ערביות

בהתייחסו למערכה מול ישראל אמר כי היא צפויה להימשך. לדבריו, התקיפות של חיזבאללה נמצאות ברף המינימום, ובמהלך הנאום התרברב בכך שמיליון ישראלים נכנסו למקלטים רק בגלל רקטה אחת ששוגרה לעבר חיפה. "אנחנו מוכנים לכניסה קרקעית של ישראל", הדגיש.

קאסם גם האשים את ארה"ב בתמיכה בישראל בהסלמה ללא מגבלות במלחמה. הוא טען כי אם ישראל חושבת שהיא תשיג את מטרותיה, הרי שהיא "משלה את עצמה". לדבריו, חיזבאללה ימשיך בדרכו למרות כל האבידות בשורותיו. הוא הדגיש כי בניגוד לפרסומים, "ישראל לא הצליח לפגוע ברוב היכולות שלנו, וזה חלום שלא התממש ולא יתממש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר