גבר ישב בקרון הרכבת 12 שעות ואז התברר: הוא מת

הנוסעים ברכבת המהירה ביפן לא רצו להפריע לגבר כי חשבו שהוא ישן • אחרי נסיעה של 650 קילומטרים התברר שמדובר באדם ללא רוח חיים

הנוסע עלה על הרכבת בתחנת שיבויה במרכז טוקיו. רכבת ביפן (אילוסטרציה). צילום: AFP

מקרה מזעזע התרחש בטוקיו כאשר גופת נוסע נמצאה בקרון רכבת כמעט 12 שעות לאחר מותו, מבלי שאיש לא שם לב לכך, אלא רק לאחר 650 קילומטרים.

עיכובים במערך הרכבות ביפן בשל שיגור הטיל מצפון קוריאה (ארכיון) // רויטרס

הרכבת המהירה ״JR East״ הגיעה לתחנת אודווארה ביפן ב-11 במאי בשעה 19:35 בערב. עובד התחנה שתפקידו לבדוק את הקרונות ראה אדם יושב חסר תנועה במושב זוגי למרות שכל שאר הנוסעים כבר ירדו מהרכבת.

הרכבת סיימה את מסלולה היומי והייתה בדרכה לחניון הלילה, אך לא יכלה לעשות זאת עם הנוסע בתוכה. העובד ניסה להעיר את הנוסע וכאשר התקרב אליו הבחין שהוא לא זז ולא נושם. ניסיון החייאה באמצעות דפיברילטור נכשל שכן הנוסע כבר היה ללא רוח חיים.

תחנת רכבת בטוקיו, יפן, צילום: AFP

לפי דיווחים ביפן, האיש כנראה מת בזמן הנסיעה הרכבת. כיוון שאף אחד לא שם לב לרגע המוות, נראה שכל שאר הנוסעים חשבו שהוא ישן והניחו לו לנפשו. הסיפור הפך למזעזע עוד יותר כאשר התברר שהאיש היה על הרכבת כמעט 12 שעות ונסע הלוך ושוב בקו כשהוא אינו בין החיים.

המשטרה שללה חשד לפלילים. חקירה העלתה שהנוסע עלה על הרכבת בתחנת שיבויה במרכז טוקיו בשעה 8:02 בבוקר. בסך הכל האיש ״בילה״ על הרכבת 11 שעות ו-32 דקות, כיסה 652.7 קילומטרים ועשה ארבעה מסעות ברחבי טוקיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר