בלי כאבי בטן: שרת התחבורה מירי רגב נצפתה עושה קניות בבודפשט

בזמן שעשרות אלפי ישראלים תקועים בחו"ל בלי יכולת לחזור הביתה, הרכבת מושבתת וישראל מותקפת, שרת התחבורה וחברת הקבינט מבלה בחו"ל • אל"מ (מיל') אבנר ירקוני חשף את התמונה של רגב ב"שופינג" בבודפשט וגולשים רבים זעמו על התנהלותה בעת משבר ביטחוני

השרה מירי רגב בקניות בבודפשט. צילום: מתוך חשבון הטוויטר של אבנר ירקוני

סערה ציבורית התעוררה אתמול ברשתות החברתיות לאחר שאל"מ (מיל') אבנר ירקוני, טייס קרב לשעבר ועורך דין, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה של שרת התחבורה מירי רגב עושה קניות בבודפשט. הפרסום הגיע בעיתוי רגיש במיוחד, כאשר ישראל מתמודדת עם מתקפה איראנית, פיגוע ירי קטלני ביפו, ולחימה בדרום לבנון.

ירקוני, ששירת בעבר כפרקליט פיקוד המרכז וכראש מנהל התעופה האזרחית, כתב בציוציו: "לכל הישראלים התקועים בחו"ל בוודאי תהיתם מה מירי רגב (שרת התחבורה) עושה למען השבתכם ארצה אז הנה (שׁוֹפִּינְג בבודפשט. ועל הפרק - תכשיטים...)". הפוסט זכה במהירות לתגובות רבות מצד עוקבים שהביעו זעם וביקורת על התנהלותה של השרה.

הביקורת הציבורית מתמקדת בעיקר בשאלת תפקודה של שרת התחבורה בעת משבר, כאשר אזרחים ישראלים רבים מתקשים לחזור ארצה בשל המצב הביטחוני המתוח. רבים מהמגיבים הביעו תסכול מכך שבזמן שהם מחפשים דרכים לשוב הביתה, השרה האחראית על מערך התחבורה עוסקת בקניות פרטיות בחו"ל.

עד כה, לשכת שרת התחבורה לא הגיבה לפרסומים. האירוע מעלה שאלות נוקבות לגבי התנהלות בכירי ממשלה בעתות משבר ומדגיש את הציפייה הציבורית לנוכחות ומעורבות של נבחרי ציבור בזמנים מאתגרים אלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר