השר ארבל: "מצופה שרה"מ ימנע את ההשתלחות בראש השב"כ"

אחרי הביקורות מחברי הממשלה, שר הפנים מש"ס העביר מסר לנתניהו • "אין מקום לשיח הזה כנגד עובדי ציבור המוסרים נפשם על הגנת המולדת"

שר הפנים ארבל. צילום: חיים גולדברג/פלאש90

"מצופה מראש הממשלה למנוע את ההשתלחות הפרועה נגד שב"כ", כך אמר הבוקר (שלישי) שר הפנים משה ארבל (ש"ס), כשהוא מתייחס לביקורת שהוטחה ברונן בר ובארגון בעקבות שחרור מנהל בית החולים שיפא שהיה עצור בישראל. 

"אני מבקש לחזק את ידיו של ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר עובדי הארגון ולוחמיו. אין מקום לשיח הזה כנגד עובדי ציבור המוסרים נפשם על הגנת המולדת", אמר ארבל.

"מצופה מראש הממשלה למנוע את ההשתלחות הפרועה הזו כנגדם. חילוקי דעות כן. השתלחות והאשמות בהפיכה צבאית הם רעל שאסור לנרמל ולהכיל".

כזכור, בר ספג ביקורות רבות כשבראש המבקרים עמד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שבין היתר תקף בקבוצת הממשלה וקרא לפטר את בר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב גם לדברים בחשבון ה-X שלו: "כל מה שפורסם אודות התנאים המפליגים של הרוצחים השפלים הללו בכלא, היה נכון. הם שלטו בבתי הכלא ללא עוררין, ועשו ככל העולה על רוחם". בן גביר המשיך במתקפתו על השב"כ ועל רונן בר: "הוא נעמד על רגליו האחוריות, ושכנע פעם אחר פעם את ראש הממשלה שהרעת תנאי המחבלים תוביל להסלמה, לפיצוץ, להבערת המזרח התיכון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר