יועמ"ש הליכוד לראש השב"כ: אינך פועל נגד ההסתה - והדבר מסכן את חיי רה"מ

עו"ד אבי הלוי שיגר מכתב לרונן בר ובו טען להסתה לרצח העולה מהדברים של חלק ממובילי המחאה ולסכנה מיידית לביטחונם הפיזי של נתניהו ובני משפחתו • "המסיתים נחושים לרצוח - הם מצהירים על כך בריש גלי" • בתוך כך, ברקע ההפגנות ואנשי המחאה שכינו את נתניהו "שטן" וטרם נעצרו, ינון מגל כתב בעמוד הטלגרם שלו: "גלי בהרב מיארה היא שטן - בדיקה"

רונן בר, נתניהו. צילום: קוקו, מארק ישראל סלם

לאחר שיועמ"ש הליכוד, עורך דין אבי הלוי, שלח ליועמ"שית גלי בהרב מיארה מכתב בהול בו טען לסכנה מיידית לביטחונם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו, עו"ד הלוי שיגר היום (רביעי) מכתב נוסף, הפעם לראש השב"כ רונן בר.

הלוי מבקש במכתבו לנקוט בצעדים הנדרשים על מנת "לסכל את האיומים על ראש הממשלה ובני משפחתו", וטען להסתה לרצח העולם מדברי חלק ממובילי המחאה, כמו גם לסכנה מיידית לביטחונם הפיזי של נתניהו, רעייתו וילדיו.

"בכל מדינה אחרת היו עוצרים, חוקרים ומעמידים לדין"

"כל הסימנים והשכל הישר מובילים למסקנה אחת ברורה", כתב הלוי, "המסיתים נחושים לרצוח את ראש הממשלה, ולפגוע בבני משפחתו. הם מצהירים על כך בריש גלי". עוד הדגיש הלוי: "בכל מדינה אחרת היו חוקרים, עוצרים מיד, ומעמידים לדין את המסיתים. בישראל – מדינה שחוותה בעבר רצח פוליטי של ראש ממשלה – זה לא קורה".

רה"מ בנימין נתניהו ורעייתו שרה (ארכיון), צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

עוד כתב: "חובתך לנקוט בדחיפות בכל האמצעים הנדרשים על מנת לסכל ולמנוע אאת ההתה לרצח ראש הממשלה ואת האלימוות הפרועה של המסיתים מקרב מתנגדי הממשלה הנבחרת". הלוי הבהיר: “השתהות בנקיטת האמצעים הנדרשים – תחיש את הסכנה".

אמש, שלח הלוי מכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בו התריע גם על הסכנה הברורה והמיידית לבני משפחת נתניהו. בפנייתו כתב: "מתנגדי הממשלה הנבחרת התקהלו מחוץ למעונו של ראש הממשלה בקיסריה. מר עמי דרור, ממובילי המחאה הסית לרצח ראש הממשלה ואמר 'הוא בעצם השטן' ו'אנחנו נמחה את זכר נתניהו', כמו כן, קרא להחריב את מעונו של נתניהו".

מכתב יועמ"ש הליכוד ליועמ"שית, צילום: ללא קרדיט

כזכור, עמי דרור, יזם ומשקיע היי-טק, איש חינוך, מרצה ופעיל חברתי, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, נאם בקיסריה לפני כשבוע ואמר, בין היתר: "על חורבות הטירה בקיסריה אנחנו נקים מדשאה. את הבריכה שלו נסתום בבטון".

דרור הוסיף באותו נאום: "נתניהו שומע? אנחנו באים! באים לאשתך המטורללת, באים לילדך המסית, באים לשריך הגנבים, באים לממשלת המשתמטים - באים, עד שאתם תיעלמו!"

ינון מגל בעמוד הטלגרם שלו, צילום: ללא

בתוך כך, על מנת למתוח את הגבולות ועל רקע ההפגנות נגד המחאה ופעיליה שטרם נעצרו, ינון מגל פרסם בטלגרם "גלי בהרב מיארה היא שטן. בדיקה". בעמוד ה-X (לשעבר טוויטר) מגל כתב: "גלי בהרב מיארה היא בוגדת. בדיקה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר