חשד לתאונת פגע וברח: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב סמוך למחלף ראשון דרום

רוכב אופנוע כבן 20 נפגע מרכב בכביש 431 • צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו • המשטרה פתחה כעת בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית - שמסתמנת כ"פגע וברח"

רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בכביש 431, סמוך למחלף ראשון דרום. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע כבן 20 נפגע מרכב בכביש 431, סמוך למחלף ראשון דרום הערב (שני). צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו.

רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בכביש 431, סמוך למחלף ראשון דרום, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ממד"א נמסר: "בשעה 22:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופנוע שנפגע בכביש 431 סמוך למחלף ראשון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של צעיר כבן 20 עם חבלה רב מערכתית".

החובשים של מד"א ישראל מאיר גרשוני וישראל צאידי סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ומאומצות אך למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בכביש 431, סמוך למחלף ראשון דרום, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה כעת בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית המסתמנת כ"פגע וברח", במעורבות רוכב אופנוע בכביש 431 מחלף ראשון לציון שוטרי תחנת ראשון לציון ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו כעת בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 431 מחלף ראשון לציון, במעורבות רוכב אופנוע ורכב פרטי שככל הנראה נמלט מהמקום".

עוד נמסר כי "על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נקבע מותו במקום של רוכב האופנוע. בוחני התנועה של מרחב שפלה בדרכם לזירה על מנת לאסוף ממצאים במסגרת חקירת נסיבות התאונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר