התעללות בגן ילדים (אילוסטרציה). צילום: iStockphoto

השליכה על הרצפה וריתקה למזרן: המטפלת מאריאל שהתעללה בפעוטות לא תשב בכלא

יוליה לוין, מטפלת שעבדה ב"גן קטנטנים" באריאל הורשעה בעבירות של תקיפת קטין חסר ישע ותקיפה סתם נגד חמישה פעוטות • פרקליטות מחוז מרכז הודיעה לבית המשפט כי היא תבקש לגזור עליה 9 חודשי עבודות שירות בלבד ופיצוי כספי להורים, זאת למרות שכתב האישום מתבסס על מצלמות הגן.

[object Object]

הסדר טיעון מקל נחתם בין הפרקליטות לבין יוליה לוין, מטפלת שעבדה ב"גן קטנטנים" באריאל, שהואשמה בתקיפת פעוטות בני שנה ושנתיים. לוין הורשעה אתמול (שני) בבית משפט השלום בפתח תקווה בעבירות של תקיפת קטין חסר ישע ותקיפה סתם נגד חמישה פעוטות במעון, אך במסגרת ההסדר היא לא צפויה לשבת יום אחד בכלא.

פרקליטות מחוז מרכז הודיעה לבית המשפט כי היא תבקש לגזור עליה 9 חודשי עבודות שירות בלבד ופיצוי כספי להורי חמשת הפעוטות, זאת למרות שכתב האישום מתבסס על מצלמות הגן. שלב הטיעונים לעונש יהיה בחודש נובמבר.

כתב האישום שהוגש נגד לוין מתאר מעשים קשים נגד הפעוטות. לוין עבדה במעון בשנת 2021. באישום הראשון נאמר, כי פעוטה בת שנתיים ישבה על שולחן האוכל. "באותה העת, תפסה נאשמת בזרועותיה של הפעוטה והטיחה אותה על משטח גומי שהיה מונח על הרצפה. מיד לאחר מכן הפעוטה ניסתה להתרומם והנאשמת דחפה אותה לכיוון הרצפה". 

באותו אישום מתואר עוד: "בשעה 15:18 ניגשה הנאשמת אל הפעוטה בשנית, אחזה בזרועותיה והעבירה אותה בכוח אל מעבר לשולחן על מנת להושיבה על הכיסא הצמוד לקיר. כתוצאה מכך הפעוטה נפלה ישובה על הכיסא כאשר רגליה מעל השולחן . הנאשמת דחפה את רגלי הפעוטה עד אשר רגליה נכנסו אל מתחת לשולחן ובכך גרמה לה למכאוב ברגל שמאל. בעקבות המתואר הפעוטה צלעה וקיבלה טיפול רפואי בבית החולים שניידר".

באישום השני נאמר לגבי פעוט בן שנתיים: "הפעוט עמד בחדר. הנאשמת אחזה בזרועו, משכה וסובבה אותה. גופו של הפעוט הסתובב והפעוט נפל. לאחר מכן גררה הנאשמת את הפעוט באמצעות זרועו עד למשטח ההחתלה".

בית משפט השלום בפתח תקווה, צילום: גדעון מרקוביץ'

באישום השלישי נאמר לגבי פעוט בן שנה וארבעה חודשים: "הפעוט עמד במרכז החדר. הנאשמת אחזה בזרועו, הרימה אותו והטיחה אותו על המזרן בחוזקה". במקרה אחר היא גררה אותו, הפילה אותו לרצפה ואז הכתה אותו בישבן.

באישום הרביעי נאמר לגבי פעוט בן שנה וחודשיים: "הפעוט שכב על המזרן. אז אחדה הנאשמת בזרועותיו והשליכה אותו על המזרן בחוזקה. לאחר מכן היא ריתקה אותו למזרן, מנעה ממנו להתרומם וכיסתה את ראשו וגופו בשמיכה".

באישום החמישי נאמר לגבי פעוט בן שנה: "בשעה 12:02 זחל הפעוט של משטח. אז אחזה הנאשמת בזרועו, הרימה את הפעוט באוויר והטיחה אותו על המזרן בחוזקה. לאחר מכן ריתקה את גופו על המזרן בחוזקה, משכה את רגלו ודחפה את ראשו למזרן. בשעה 12:03 זחל הפעוט על המזרן. הנאשמת אחזה במותניו והשליכה אותו על המזרן. לאחר מכן שמה ידה על ראשו על מנת שלא יזוז מהמזרן וגררה את המזרן למקום אחר בחדר בעוד הפעוט שוכב עליו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו