פעילות מחאה וקרובי חטופים בתל אביב: "סיימו את המלחמה ותנו לכולנו להשתקם"

פעילות מחאת הנשים, לצד קרובי חטופים, קראו מחוץ לקריית הממשלה בתל אביב לשחרור חטופים • הפעילות אמרו כי "יש 101 חטופים שנמצאים בשבי החמאס בעזה" • לדבריהן, "אם פסיק מהכוחות שהושקעו השבוע בשרידות ודילים פוליטיים, היו מושקעים בחתירה לעסקת חטופים, האחים והאחיות שלנו כבר היו בבית"

פעילות מחאה וקרובי חטופים בתל אביב: "סיימו את המלחמה ותנו לכולנו להשתקם". צילום: מחאת הנשים להחזרת החטופים

פעילות מחאת הנשים, לצד קרובי חטופים, קראו מחוץ לקריית הממשלה בתל אביב לשחרור חטופים. הפעילות אמרו כי "כשהאיומים למלחמה כוללת הולכים ומתגברים אנחנו דורשות להזכיר לראש הממשלה ולממשלת הדמים שלו: יש 101 חטופים שנמצאים בשבי החמאס בעזה".

פעילות מחאה וקרובי חטופים בתל אביב: "סיימו את המלחמה ותנו לכולנו להשתקם" // מחאת הנשים להחזרת החטופים

לדבריהן, "אם פסיק מהכוחות שהושקעו השבוע בשרידות ודילים פוליטיים, היו מושקעים בחתירה לעסקת חטופים, האחים והאחיות שלנו כבר היו בבית. סיימו את המלחמה ותנו לכולנו להשתקם".

שי, אחיינו של גדי מוזס בן ה-80, שנחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז, דיבר הבוקר ואמר: "עוד יום, 349 במספר. עוד יום במלחמת ההתשה שמנהלים מולנו מר הפקרה והקואליציה שלו. כל הערכים שגדלנו עליהם, ערבות הדדית, לא מפקירים פצועים בשטח. כל המציל נפש אחת נרמסים לטובת הישרדות פוליטית. גדעון סער, מלחמה בלבנון, פילדלפי, שרה נתניהו - כל ספין מורח עוד כמה ימים, כל ספין מסיט את תשומת הלב הציבורית. בעזה נמצאים 101 חטופים".

אחיינו של גדי מוזס" ״הפתרון הוא לא מלחמה בלבנון, הפתרון הוא חתימה על הסכם״ // מחאת הנשים להחזרת החטופים

"אתמול פורסם את מה שאנחנו יודעים וצועקים מאז ינואר - ראש הממשלה לא רוצה להחזיר את החטופים חיים. הוא מפקיר אותם באופן מכוון ופעיל. כל יום שעובר, משמעותו הוצאה להורג של עוד חטוף שנחטף בחיים, ודחייה של הסיכוי להחזיר חלל לקבורה. אני קורא לאזרחי ישראל - אתם מרגישים את ההפקרה? אתם מבינים שאם הם לא חוזרים, אף אחד מאיתנו לא בטוח? לא בחדר השינה שלנו, לא ברחוב, לא כשנשלח את ילדינו לבית הספר ולצבא. אם הם לא חוזרים, זה כל אחד לעצמו. התפרקות של הפלא שהוא מדינת ישראל".

"הדרך למנוע את ההתפרקות היא לא הרחבת המלחמה בצפון אלא חתימה על העסקה שנמצאת על השולחן, הפסקת הלחימה והחזרת החיים לשיקום, והנרצחים לקבורה עכשיו. עכשיו, כולם כולם. עכשיו".

יפעת קלדרון: "שנה של הפקרת פושעת שהפכה את המפקירים לפושעים נגד האנושות" // מחאת הנשים להחזרת החטופים

יפעת קלדרון, בת דודתו של עופר קלדרון שנחטף מניר עוז, אמרה: "שנה של הפקרת פושעת שהפכה את המפקירים לפושעים נגד האנושות ועם דם על הידיים, ואם מישהו לא האמין לטענות שלנו את טירפודי העסקאות - אז יכולתם להיחשף לזה בתחקיר שמוכיח שנתניהו בוחר מאז ועד היום בקואליציית הדמים שלו. עופר שלנו, אתה חייב להחזיק מעמד. העם הזה לא ישב בשקט מול העוול שנעשה לך, אנחנו נעשה הכל כדי שמי שצריך יחזיר אותך הביתה".

"ראש הממשלה - זה כנראה לא אתה. אם אני עומדת פה אחרי 11 חודשים ועופר לא עומד פה לידי. קום ועוף מחיינו. תן למי שערך החיים עומד לנגד עיניו לעשות את מה שכולנו יודעים שצריך לעשות. כל הדיבורים על ממשלת אחדות לא מעניינים אותנו. לא חזית צפונית, לא תרגילים פוליטיים להחלפת שר ביטחון, לא פעולות מול החיזבאללה. כל אלה לא יחזירו אותם הביתה. הם עוד מסמר שנתניהו נועץ בארונות בהם יקברו חטופים. אין דבר יותר חשוב, כל חטוף חייב לשוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר