עומר רחמים מונה למנכ"ל מועצת יש"ע: ראשי הרשויות קיימו דיון אסטרטגי ראשוני

החל משנת 2017 משמש רחמים כיועצו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ובקדנציה הנוכחית היה יועצו לענייני כנסת וממשלה • הוא יחליף בתפקיד את שירה ליבמן שסיימה את תפקידה בתחילת חודש מאי

עומר רחמים\ המנכ"ל החדש של מועצת יש"ע. צילום: אריה שפירא

מועצת יש"ע יוצאת לדרך חדשה עם מינויו של עומר רחמים לתפקיד המנכ"ל. רחמים יחליף את מנכ"לית מועצת יש"ע, שירה ליבמן שסיימה את תפקידה בתחילת חודש מאי. החל משנת 2017 משמש רחמים כיועצו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ובקדנציה הנוכחית היה יועצו לענייני כנסת וממשלה.

בכנס ההתנעה של מועצת יש"ע, שנערך היום (רביעי), בגבעת זאב, נפגשו לראשונה ראשי הרשויות ביהודה ושומרון לאחר הבחירות המוניציפליות, ודנו באתגרים וההזדמנויות העומדים בפני ההתיישבות באזור.

ראש מועצת בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ, בירך את המנכ"ל הנכנס ואמר: "עומר הוא איש ביצוע ערכי שמביא איתו ניסיון רב שנים של עשייה במגזר הציבורי וקשר הדוק עם חברי הכנסת ושרי הממשלה. אני בטוח שהוא יביא עמו רוח חדשה ויצירתית שתסייע לנו להתמודד עם האתגרים העומדים בימים אלו להתיישבות ביהודה ושומרון".

ראשי הרשויות ביהודה ושומרון בכנס המועצה, צילום: מועצת יש"ע

רחמים, המנכ"ל הנכנס הוסיף: "זכות גדולה עבורי להיות שותף בעשיה למען ההתיישבות בתקופה המכריעה וההיסטורית שאנו נמצאים בה. יחד עם ראשי הרשויות נפעל בעזרת ה׳ כדי להמשיך ולפתח את ההתיישבות ביהודה ושומרון. אני מבקש להודות לראשי הרשויות על האמון שנתנו בי".

רחמים (33), הוא בעל תואר שני בממשל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת בר אילן, נשוי ואב לארבעה ומתגורר בנופי נחמיה בשומרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר