"התווכח עם המפגינים, האיץ - ודרס": אישום נגד מאמן הכדורגל חיים סירוטקין

לסירוטקין מיוחסות עבירות של מעשי פזיזות ורשלנות וחמישה מקרים של נהיגת רכב בקלות ראש שגרמה לחבלה של ממש • עוד צויין כי "לא האט חרף הנחיית השוטרים"

הנאשם בדריסת המפגינים בת"א - חיים סירוטקין. צילום: יהושע יוסף

"נקלע לעימות מילולי עם המפגינים - ודרס אותם": כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד מאמן הכדורגל חיים סירוטקין בגין התקרית שהתרחשה בתל אביב ב-6 באפריל.

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה את האישום נגד סירוטקין לבית משפט השלום בתל אביב. סירוטקין מואשם בפגיעה בחמישה מפגינים.

תיעוד הדריסה בהפגנה במעורבות מאמן הכדורגל חיים סירוטקין

לפי כתב האישום, האירוע התרחש ב-6 באפריל 2024 בצומת הרחובות קפלן ומנחם בגין. סירוטקין, שנהג ברכבו עם רעייתו ושני נוסעים נוספים, נקלע לעימות מילולי עם המפגינים. למרות הנחיית שוטר לנסוע באיטיות, הנאשם האיץ את רכבו באופן פרוע, תוך סטייה ימינה ושמאלה, ופגע בחמישה מפגינים.

הנאשם מואשם בעבירות של מעשי פזיזות ורשלנות וחמישה מקרים של נהיגת רכב בקלות ראש שגרמה לחבלה של ממש. הפרקליטות דחתה את טענות ההגנה בשימוע וביקשה מבית המשפט להאריך את תנאי ההגבלה על הנאשם, כולל עיכוב יציאה מהארץ ופסילת רישיון הנהיגה, עד לתום ההליכים המשפטיים.

עו״ד שמשון וייס הסנגור של חיים סירוטקין מסר בתגובה: "ברור היום על פי עובדות כתב האישום שהוגש שלמרשי לא הייתה כל כוונה לדרוס מפגינים או לגרום להם לנזק. כעת אנו צפויים להליך משפטי בבית המשפט במסגרתו נמשיך לעמוד על חפותו ואנו משוכנעים שנצליח לשכנע את בית המשפט בחפותו של מר סירוטקין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר