"אנסו אותה אחד אחרי השני": הוארך מעצר 2 החשודים באונס קבוצתי של תיירת בתל אביב

על פי החשד, עבד אל-רחמן הלסי ומג'ד אסעד, תושבי מזרח ירושלים, לקחו את המתלוננת למלון במקום לביתה וביצעו בה מעשי אינוס • נציג המשטרה: "היא סיפרה שהם הכניסו משהו למשקה שלה" • הסנגורית, עו"ד שוש חיון: "אנשים נכנסים למלון ומבקשים חדר למספר שעות - מעולם לא יהיה פה כתב אישום"

האונס בת"א: מעצר החשודים ממזרח ירושלים

בית משפט השלום בתל אביב, האריך היום (שלישי) בשלושה ימים נוספים את מעצרם של עבד אל-רחמן הלסי ומג'ד אסעד, תושבי מזרח ירושלים, החשודים באונס אזרחית זרה במסיבה בתל אביב.

בסוף השבוע האחרון התקבלה תלונה של צעירה שטענה כי נאנסה על ידי שני צעירים שהכירה במועדון בתל אביב. על פי החשד ביצעו השניים ביצעו מעשים של עבירות אינוס כלפי המתלוננת. אחד החשודים, ידיד של המתלוננת מזה חצי שנה, הציע למתלוננת ללכת איתה למועדון ואמר לה שלאחר מכן יסיע אותה לביתה יחד עם חברו.  

החשוד הציע לה ללכת למועדון ולאחר מכן להחזיר אותה לביתו (אילוסטרציה), צילום: אורן בן חקון

"בשלב זה היא מבינה שהם לוקחים אותה לבית מלון. היא לא רוצה והם מכניסים בכוח לחדר, מתחילים להפשיט אותה ואת עצמם. למרות היא ממשיכה להתנגד, הם ממשיכים לבצע בה מעשים של עבירות מין ואונסים אותה אחד אחרי השני. לאחר מכן בשעות הבוקר המוקדמות הם משאירים אותה בצומת. היא סיפרה כי במהלך המעשים שלהם היא התעלפה. לדבריה הם הכניסו משהו למשקה שלה, אך בחקירותיהם הם שמרו על שתיקה", אמר נציג המשטרה, רס"ר משה גרסטנזנג.

עוד טען נציג המשטרה כי הייתה לקצינה במשטרת לב תל אביב, מחשבה ראשונית להסכמה לשחרור העצורים למעצר בית, אולם קצין האח"מ של התחנה והמרחב בניגוד לקצינה, הבינו את חומרתו של התיק ועמדו על הבקשה להאריך את המעצר.

"היא מסתירה מהמשטרה את האמת"

הסנגורית עו"ד שוש חיון, הכחישה בדיון את החשדות נגד החשודים ואמרה כי מדובר בשני אנשים ללא עבר פלילי, עם עבודות מסודרות שרק יצאו לבלות. "הם מכירים אחד את השני. שרים קריוקי ושותים אלכוהול. בהסכמה הם הולכים לאן שהולכים. הסיפור שהיא מספרת לא נתפס ולא עולה על הדעת. היא מסתירה מהמשטרה את האמת. יש לה היכרות קודמת איתם במפגשים, באינסטגרם וכו'. היא מכירה אותם כבר מלפני שנה לפחות".

מעצר החשודים ממזרח ירושלים, צילום: דוברות המשטרה

לדבריה, למתלוננת הייתה מערכת יחסים עם אחד החשודים וזו לא הפעם הראשונה שהם קיימו יחסי מין. "בסוף הסיפור – כל עוד היא לא קטינה וזה לא קרה באיזו סמטה צדדית או פרדס – אנשים נכנסים לבית מלון ובקבלה הם מבקשים חדר למספר שעות. מעולם לא יהיה פה כתב אישום. זה לא מסתדר עם השכל הישר".

השופטת רוית פלג בר-דיין, שהאריכה את מעצרם של השניים בשלושה ימים ציינה כי החשד הסביר שהיה מבוסס בדיון הקודם, נותר תקף לדיון הנוכחי ואפשר שהתחזק מעט, כפי שעולה מהעדות החדשה שהתקבלה, אולם ציינה בהחלטתה: "מצאתי מקום להיעתר לבקשה באופן חלקי, ככל ולא תהיה התפתחות משמעותית ניתן יהיה לשקול חלופת מעצר הרמטית", כתבה השופטת בהחלטתה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר