בשיתוף אינסייט
הפרקטיקה הזאת, שבה משרד פרסום מחתים ישירות לתפקיד בכיר מישהו ותיק שכבר יש לו ניסיון, קבלות ושם בתחום היא לא חדשה. משרדי פרסום גדולים עושים זאת כבר שנים.
אז מה נגיד על זה שאינסייט, משרד פרסום שהתחיל בקטן, הביא הקיץ טאלנט חדש לחזק את השורות? שהם מוכנים כבר לשחק במגרש של הגדולים!
אז מי אתה דן לוי, הטאלנט החדש של אינסייט? יצאנו לבדוק.
דן לוי הוא עוד חתיכה בפאזל הצמיחה שאינסייט מרכיבה בשנה החולפת. כן כן, השנה הזו עם המלחמה. לצד קמפיינרים מוכשרים, ואנשי שיווק שתורמים להתרחבות, דן מתברג ישר בצוות המוביל, עם רזומה מכובד, תחומי התמחות ייחודיים וניסיון שיכול להרים כל צוות. מעל הכל, יש פה מהלך שהוא כמעט פורץ דרך בעולם של משרדי הפרסום בישראל. אלה רגילים למדיניות של Draft and Develop כלומר, לגייס ג’וניורים או אפילו להכשיר מאפס את אנשי המקצוע, לראות אותם גדלים ומתפתחים, ואז… לראות אותם עוזבים לקריירה עצמאית או התברגות בחברה גדולה, וחוזר חלילה. זו הרוטינה הקיימת, וזה מה שהופך את המהלך של אינסייט אפילו מיוחד יותר.
תפסנו את דן לשיחה צפופה על שיווק, דיגיטל ועל הג’וב החדש.
מי אתה דן לוי?
רק בתעשיית הדיגיטל, צעיר בן 32 נשוי +1 כמו דן לוי יכול להיחשב לוותיק בתעשייה… אבל עם 7 שנים של ניסיון בעולמות הפרסום והשיווק, רזומה עשיר ומגוון מאד הכולל שני תארים – ראשון בתקשורת ושני בניהול ויזמות, הכשרה של הנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים (כן, גם הוא שואל את עצמו מה הקשר…) ומילוי מגוון תפקידים כולל תפקידי ניהול בעולם השיווק והפרסום – דן הוא בדיוק כזה.
את רוב ניסיונו המקצועי בעולם השיווק הדיגיטלי דן צבר במשרדי פרסום, שם כיהן במספר תפקידים כאשר הבכיר ביניהם היה סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי.
איך נולד המעבר לאינסייט?
“את אינסייט אני מכיר כבר שנים כקולגות מהתחום” הוא מספר, “אבל בתחילת המלחמה, כמו חלק גדול מהקולגות, רציתי שינוי. בזמן הזה, מכרה שאלה אותי מה אני עושה היום, כשהתחלתי לגמגם היא הציעה לנסות לדבר עם הגיס שלה. אחרי שהתגברתי על מחסום החשדנות, כי זה באמת התחיל להישמע כמו פרק של ‘רמזור’ שאלתי מי זה בדיוק גיסה וגיליתי שזה שחר גבאי מאינסייט. אני בסך הכל אדם מאמין ומנסה לקלוט את הסימנים שהיקום שולח לי, ומבחינתי זה בהחלט היה סימן כזה. חשבתי שבטח אין מה להפסיד וביקשתי שתחבר בינינו.”
בשלב הזה הטון שלו הופך לכמעט מתנצל “מתוך מצב שנראה בהתחלה שלילי ברמה האישית, עם חוסר הוודאות בתקופת מלחמה, מצאתי את עצמי עם צרות טובות, צריך לבחור בין תפקיד חדש באינסייט, מעבר לתפקיד בהייטק (עוד הצעה שהייתה על השולחן), או לחכות למשרה שלי שתחזור להיות רלוונטית. הלכתי עם תחושת הבטן שלי וכמו שאומרים – השאר היסטוריה.”
תחומי התמחות ייחודיים וניסיון בשטח
האמת, שהמרוויחים האמיתיים מהמהלך הם בכלל הלקוחות של אינסייט. לדן יש יכולת לבנות אסטרטגיה שיווקית ייחודית ולייצר מהלכים שוברי שיוויון. זו לא סיסמה שיווקית – זה פשוט מה שהוא עשה.. שיווק “טכני” זו לא ממש בעיה לעשות והרבה משרדי דיגיטל עושים בדיוק את זה. קמפיין מבוסס תבנית קבועה, אותן פלטפורמות, וכל עוד הלקוח לא מתלונן – לא נוגעים. אבל שיווק נכון ברמה אסטרטגית, כזה שרואה מעבר לליד הבא, את זה מעט משרדי פרסום יודעים לתת.
היום, עם הצירוף של דן לוי, ומספר מהלכים נוספים של צמיחה, שיפור השירות וחיזוק היכולת המקצועית והאסטרטגית שבוצעו בשנים האחרונות, אינסייט שידרגה את היכולת שלה להעניק ללקוחות שלה מענה רחב ומגוון הרבה יותר. אנחנו אומרים שידרגה כי באינסייט אסטרטגיה שיווקית נכונה מוטמעת עמוק באג’נדה ובדרך הפעולה, ולכן, הגיוס של דן לוי נראה כמעט כמו מהלך מתבקש- זה שידוך שפשוט נועד להיות.
אלמנט חדש שדן מביא לאינסייט הוא התמחות בעולם הפודיז. עולם קשוח לפרסום שבו הלקוחות התרגלו להסתפק במועט עם קמפיינים “שגר ושכח” שלא מצפים מהם ליותר מדי.
בתחום הזה החשיבה האסטרטגית ודרך הפעולה הלא שגרתית של דן באות לידי ביטוי בתוצאות.
על הצלחתו של דן בתחום הפודיז (סלחו לנו על מטאפורה זולה) כבר מצאנו את חומוס אליהו, רשת עראיס מחניודה, נונה מופלטה, בורגר מרקט ועוד. העובדה שאתם מכירים לפחות 3 מתוך 4 ברשימה הזו מעידה על איכות העבודה ועל ההצלחה שלו במהלכים השיווקיים.
ומהצד השני של השולחן דן מביא גם ניסיון בקמפיינים פוליטיים ופותח באינסייט אפשרויות חדשות ומרגשות.
נקודת מבט מרעננת על שיווק
שאלנו את דן על משנתו השיווקית, והוא יותר משמח לספר לנו. “המושג שיווק בד”כ מכיל הרבה יותר אלמנטים ממה שבעל עסק חושב עליו בהתחלה. שיווק של עסק או של ארגון צריך להיות מקיף, להתחשב באלמנטים עסקיים, תודעתיים ושירותיים על מנת שהתהליכים יוכלו להבשיל ולהצליח כפי שמצפים משיווק להשפיע על ההכנסות והרווחיות של העסק. ואני בכוונה משתמש במילים ‘תהליכים’ ו’להבשיל’, כי חלק חשוב בהבנה של שיווק זו ההפנמה שמדובר במהלך מתמשך, ולא זבנג וגמרנו.
הגישה הזאת מנחה אותי בכל תהליך מול לקוח — בואו נצא רק למהלך שאנחנו באמת מאמינים שיפיק לנו תועלת עסקית. לא נעשה כדי להגיד “אנחנו כאן” ובסוף נבין שהוצאנו כסף, השקענו משאבים אבל ללא הועיל.
אני בוחר כל יום ב-7 שנים האחרונות לקום ולהתעסק בעולמות הפרסום והשיווק – כי כאשר עושים את זה נכון, יש לך יכולת אמיתית להשפיע על סיטואציה, לקדם את העסק , לעזור לאנשים שמאחוריו, לכבוש יעדים עסקיים ולייצר שורת רווח. האימפקט שזה נותן לי כאיש מקצוע הוא אדיר וההבנה של התהליך, כאשר היא מחלחלת אל בעלי העסקים היא מצליחה לייצר עוד ועוד סיפורי הצלחה. נכוון יש גם מקרים בהם זה לא מצליח, בשיווק אין 100%, אבל אני גאה לומר באופן מובהק – בעיקר הצלחות.
אם נדע לצאת החוצה ולהסתכל על שיווק ברמת המקרו, נקדיש זמן לפיתוח הרעיון והאסטרטגיה ורק אז ניגש לביצוע ברמת המיקרו, אנחנו נהיה בדרך הנכונה לעשות שיווק נכון ומוצלח בכל פרויקט.”
סיכום
אין ספק שהמהלך שאינסייט עשתה בגיוס דן לוי לשורותיה הוא מהלך “בליגה של הגדולים”.
דן מביא איתו ניסיון וגישה ייחודיים ודרך פעולה שמתאימה לאינסייט כמו כפפה ליד. נראה שהשילוב הזה עושה טוב לכולם, גם לדן, גם לאינסייט, ובעיקר – ללקוחות של אינסייט שקיבלו עוד מוח שיווקי חריף לטפל להם בשיווק והצמיחה.
בהצלחה דן.
בשיתוף אינסייט