קניה ווסט וביאנקה על סף גירושים: "היא מתכוונת לצאת מזה אישה עשירה מאוד"

לפי דיווחים מעבר לים בני הזוג, שלעתים קרובות עוררו מחלוקת ציבורית כשתועדו בלבוש פרובוקטיבי וחושפני, חיים בנפרד כבר זמן מה • בעוד שאף אחד מהצדדים לא אישר רשמית את הפרידה, הסימנים מצביעים על מערכת יחסים שבורה

קניה ווסט וביאנקה סנסורי. צילום: מתוך אינסטגרם

אחרי פחות משנתיים של נישואים: קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי בדרך לגירושים, כך לפי דיווחים באתרי הבידור והרכילות מעבר לים.

למרות שדבר הפרידה טרם אושר באופן רשמי ולא ברור מי מהשניים יזם אותה והאם אכן מדובר בעובדה מוגמרת, קשה להגיד שהיא מפתיעה לאור הביקורות הקשות שהשניים ספגו מהיום בו חשפו את הזוגיות ביניהם, ביקורות שכללו גם התנגדות נחרצת לקשר מצד משפחתה של ביאנקה (29) שאף ניסתה להתערב לא פעם במטרה לשכנע אותה להיפרד מקניה (47).

מדבר עם חברים על גירושים. קניה ווסט, צילום: אי.אף.פי

"הנישואים שלהם במשבר והם נפרדו כבר לפני מספר שבועות", חשפו מקורות בראיון לאתר הרכילות TMZ, "הם בדרך לגירושים".

"הם בריחוק ונפרדו כבר לפני זמן מה", הוסיף ואמר מקור נוסף לאתר הדיילי מייל הבריטי, "כשביאנקה החלה לראות את מערכת היחסים ביניהם באור חדש כאשר חבריה ומשפחתה הביעו דאגה גוברת לגבי האופן בו היא התלבשה בציבור וקניה הרגיש שהיא לא הייתה מעוניינת בו כפי שהייתה בהתחלה. אין 'רגשות קשים' אבל היא לא יכלה להתעלם ממשפחתה כשהם ביקשו ממנה להסביר את החלקים המוזרים יותר במערכת היחסים שלהם. הם נפרדו בעבר אז יש סיכוי שהם יתאחדו מחדש".

התנהגות שתלטנית. קניה ווסט וביאנקה, צילום: AFP

לפי יודעי דבר, אחת הסיבות העיקריות למתח בנישואיהם היו טענות על התנהגות שתלטנית וכפייתית של קניה, כשלפי גורמים מקורבים, זה שלט על אשתו במיוחד בכל הקשור לבחירות האופנה הפרובוקטיביות שלה, שלעתים קרובות עוררו מחלוקת ציבורית, כשביאנקה תועדה בלבוש חושפני במיוחד שכלל בגדים שקופים ומינימליסטיים במהלך נסיעותיהם. המראות הנועזים הללו הביאו לתשומת לב תקשורתית וביקורת משמעותית ואף הצליחו לסבך אותם עם רשויות החוק יותר מפעם אחת.

חבריה ומשפחתה של ביאנקה לא תמכו בקשר מעולם ואף ערכו התערבות באוגוסט האחרון כדי לעזור לה "להתעורר" ולהבין את טיבה האמיתי של מערכת היחסים שלה עם קניה. "היא יודעת שהיא הרחיקה את הקרובים אליה ומודעת לדרכים השתלטניות של קניה", סיפר מקור לאתר הדיילי מייל הבריטי. "היא בילתה קצת זמן עם משפחתה והייתה שונה אחרי כן", המשיך וסיפר. "קניה הרגיש שזה מתקרב כי הם התרחקו זה מזה ואנשים סביבו חשים שהוא עדיין רוצה להיות עם קים. ביאנקה הפכה בדיוק למה שהוא רצה שהיא תהיה. היא ידעה שהוא התאהב בה כי היא הייתה העתק מדויק של קים והיא הרגישה שהוא עדיין מאוהב בה".

הרגיש שזה מתקרב. קניה ווסט, צילום: AP

מקור אחר ציין שביאנקה עדיין דואגת לראפר הבעייתי והוסיף: "היא באמת דואגת לו עמוקות ואוהבת את ילדיו, אבל היא גם יודעת שיש לו בעיות שהיא לעולם לא תוכל לתקן", אמר. עם זאת, למרות "האהבה והדאגה" אותו מקור הוסיף כי לביאנקה אין כוונה לצאת בידיים ריקות מהפרידה במידה וזו אכן תקרה: "החברים שלה מאמינים שהיא 'מוכנה לקחת ממנו את 'מה שההיא שווה' ולצאת כאישה עשירה מאוד מכיוון שהם לא חתמו על הסכם ממון. היא לא הייתה איתו כבר שבועות", ציין והוסיף כי "היא בבית עם משפחתה באוסטרליה שם היא רוצה להיות". השניים שנישאו בדצמבר 2022 רק חודש לאחר שהגירושים שלו מקים קרדשיאן הושלמו באופן רשמי, תועדו לאחרונה בספטמבר.

עם האקסית קים קרדשיאן , צילום: איי.פי.

מאז, ביאנקה טסה כאמור חזרה לאוסטרליה למשפחתה, ואילו קניה מבלה את זמנו בטוקיו בקידום אלבומו החדש כשלפי מקורבים אליו הוא אמר לחבריו כי "סיים עם ביאנקה והוא מוכן לחזור להיות רווק" ואף שוקל להעתיק באופן קבוע את מקום מגוריו ליפן, מדינה שהוא אוהב ומחובר אליה מאוד.

בעוד שאף אחד מהצדדים לא אישר רשמית את הפרידה, הסימנים מצביעים על מערכת יחסים שבורה יותר ויותר, כשקניה לפי הדיווחים כבר מדבר על גירושין עם חברים קרובים. האם זה מסמן את הפרק הסופי בנישואיהם הסוערים - נותר לראות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר