"לא נולדתי עם גנטיקה טובה": הצעד הבא של טליה עובדיה

זוכת "האח הגדול" משיקה ליין מוצרים לטיפוח השיער • "המטרה היא שיקנו בגלל ההמלצה שלי, אבל יחזרו כי המוצר באמת עובד"

טליה עובדיה ביום חתונתה. צילום: עידן חסון

טליה עובדיה כהן, המוכרת מזכייתה בתוכנית "האח הגדול" ומנוכחותה הבולטת ברשתות החברתיות, מרחיבה את פעילותה לתחום מוצרי הטיפוח. אמש (מוצ"ש) היא הכריזה על השקת "crinière" - ליין מוצרי שיער חדש שפיתחה.

עובדיה, שצברה למעלה מ-380 אלף עוקבים באינסטגרם, מספרת כי הרעיון לפיתוח מוצרי שיער נולד מניסיון אישי. "בכיתה ז' עשיתי החלקה שגרמה נזק לשיער שלי," היא משתפת. "מאז התחלתי תהליך ארוך של שיקום ולמידה על טיפול בשיער".

טליה עובדיה משיקה ליין טיפוח לשיער / צילום: רן יחזקאל

לדבריה, במהלך השנים היא התנסתה במגוון רחב של מוצרי שיער מהארץ ומחו"ל, מה שהוביל אותה לפתח פורמולה משלה. "רציתי ליצור מוצרים שמתאימים לשיער הישראלי ולאקלים המקומי," היא מסבירה.

הליין החדש כולל שלושה מוצרים: שמפו, מסכה וספריי מגן חום. לטענת החברה, המוצרים מכילים 2% קומפלקס חומצה היאלורונית מזוקקת - ריכוז גבוה יחסית לשוק. עם זאת, חשוב לציין כי טענות אלו לא נבדקו באופן עצמאי.

כחלק מהליך הפיתוח, עובדיה כהן חילקה את המוצרים לשבע עוקבות לניסוי. "המטרה היא שיקנו בגלל ההמלצה שלי, אבל יחזרו כי המוצר באמת עובד".

עובדיה, שמודה כי יש לה גם תוספות שיער, אומרת כי גם בנות עם תוספות צריכות לטפל בשיער. "לא נולדתי עם גנטיקה של שיער טוב וזה מה שהוביל אותי לייצר את המוצרים. אני שנים עם החלקות. השיער שלי כל יום מעובד עם פן ומחליק".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TAL TALIA OVADIA‎‏ (@‏‎taliaovadia1‎‏)‎‏

חשוב לזכור שכל שיער הוא שונה, ומה שעובד לאדם אחד לא בהכרח יעבוד לאחר. תמיד מומלץ להתייעץ עם מומחה לפני שימוש במוצרים חדשים.

הליין החדש זמין כרגע רק באתר האונליין של החברה, במחירים הנעים בין 139 ל-199 שקלים למוצר. נותר לראות האם המהלך החדש של עובדיה כהן יצליח להתבסס בשוק הטיפוח התחרותי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר