5 מעדניות חדשות (לאו דווקא בתל אביב) שחייבים להכיר

גם בתקופה הלא פשוטה שפוקדת אותנו מאז השביעי באוקטובר צריך לדאוג להתאוורר ולעשות קצת טוב לנפש • אם בבית או בחוץ - יש כמה מעדניות ובייקרי שנפתחו ממש לאחרונה ומאפשרות אוקייז'ן פחות מחייב עם אוכל טעים

המעדנייה במלון דן קיסריה ריזורט

MINNIE

בייקרי ומעדנייה חדש וכשר בשם MINNIE נפתח לפני ימים אחדים בכניסה למלון דן קיסריה ריזורט עם מגוון מוצרי מעדנייה בוטיקים איכותיים. תוכלו למצוא בו יינות מיקבים ישראלים שנבחרו בקפידה, קפה איכותי, כריכים וסלטים טריים לצד שלל קינוחים, מאפים ולחמים הנאפים יום יום. המקום מציע גם מוצרי HOME מיוחדים: קרמים, סבונים, מוצרי קרמיקה ועוד.

רוטשילד 1, קיסריה

Minnie, צילום: יהונתן בן חיים

תושה בייקרי

תושה בייקרי באכזיב - בית קפה, קונדיטוריה ומעדנייה שהפך לאחד המקומות האהובים בגליל המערבי - נאלץ לסגור את שעריו בחודשיים האחרונים לאחר שרוב היישובים בסביבה פונו. במהלך השבוע האחרון, נראה שסוף סוף נמצא פתרון בצורת בית זמני למקום בבלוברי נהריה, שם הוקמה עמדה של מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות שמרים, עוגות בחושות ועוגיות של הבייקרי.

מכיוון שלא נראה שהלחימה עומדת להסתיים בזמן הקרוב, יש כבר מחשבות על יצירת מוצרים משותפים של שני המקומות, כמו מאפים עם יוגורט ועוד. 5% מההכנסות של המקום, אגב, נתרמות לחיילי צה"ל.

הגעתון 52, נהריה

תושה בייקרי בבלוברי נהריה, צילום: ליה גרודזינסקי

דלימארק

דלימארק היא מעדניית שף מיוחדת שנפתחה כחודש לפני פרוץ מלחמת חרבות ברזל במתחם הכפר בראשון לציון. טרם פתיחת המקום, נפגשו האחים עדי ואורן בלכר, שחלמו תמיד לפתוח מעדנייה, עם יצרני בוטיק ישראלים ואצרו מוצרים מקומיים - מיינות ועד לרטבים, שמנים ופסטות.

במקום ישנו גם מטבח פתוח בו מתבשלים בכל יום תבשילים ממטבחים שונים, ורוטסרי בו נצלים עופות עסיסיים. הבייקרי במקום מוציא מגוון רחב של כריכים ועוגות טריים. 

יוסף ורסיה ליבין 26, ראשון לציון

מעדניית דלימארק, צילום: דמיטרי פומזן karela agency

דליקטסן

טוב, את המעדנייה הזאת תושבי מרכז תל אביב לא מחשיבים בגבולות העיר, אז החלטנו להזכיר גם אותה. רותי ברודו וכל קבוצת R2M החליטו להגיע גם לשכונת נאות אפקה בתל אביב עם המאכלים הטעימים, המאפים הנפלאים, הגבינות, הממרחים, הקפה ופרחים שיש לדליקטסן להציע. זוהי המעדנייה השביעית במספר של הקבוצה שנפתחת מאז נפתח הסניף הראשון המיתולוגי ברחוב יהודה הלוי בתל אביב.

רותי ברודו בדליקטסן, צילום: טל סיוון ציפורי

בהתאם לסגנון השכונה ולביקוש, דליקטסן נאות אפקה נפתח עם הרבה מקומות ישיבה כך שחלק שלם
במקום מתפקד כבית קפה, שבו לצד המגוון הידוע של משקאות חמים ומאפים, ניתן ליהנות מתפריט קטן של ארוחות בוקר או בראנץ׳ המבוסס על מוצרי המעדניה, בהם טוסט האבוקדו או בייגל סלמון.

פנחס רוזן 57, תל אביב

ג'ינו אנד קו

אל בית הקפה - מעדנייה הזה אפשר להגיע גם כדי ליהנות מארוחת בוקר שמכינים במקום עם קפה טוב, מאפים טריים או כריכים איכותיים. בצהריים, המקום מציע מנות חמות ומנחמות שאפשר לאכול במקום או הביתה, בשעות אחר הצהריים אפשר לפקוד אותו לדרינק של סוף יום, לאסוף הביתה לחם טוב הביתה, סלטי מעדניה, יינות, או דברי מתיקה, ובערב אפשר לשבת בו לכוס יין לצד צלחת גבינות או טאפסים משתנים.

ג'ינו, צילום: אנטולי מיכאלו

המקום מציע מזווה עשיר עם מוצרים ייחודיים, עוגות, עוגיות, קינוחים, לחמים, מאפים, זרי פרחים, כלים יפים ועוד.

המדע 1, רחובות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר