מטריף: וולטר ווייט מ"שובר שורות" חוזר למסך

השחקן בריאן קרנסטון חזר בסוף השבוע האחרון לגלם את הדמות האייקונית שלו מדרמת הפשע המצליחה • אבל לא מדובר בדיוק בסדרה עלילתית חדשה

הפרסומת החדשה בכיכוב וולטר ווייט. צילום: יחצ

מוכנים לזה? וולטר ווייט קם לתחייה. השחקן בריאן קרנסטון חזר בסוף השבוע האחרון לגלם את הדמות האייקונית שלו מ"שובר שורות", אבל ממש לא כפי שהייתם מצפים.

לא מדובר בסדרה עלילתית חדשה, בספיישל טלוויזיוני, בתפקיד אורח, בפריקוול או בספין-אוף כלשהו, אלא דווקא במקבץ תשדירי שירות שהופק מטעם מדינת ניו מקסיקו (שבה כידוע מתרחשת עלילת "שובר שורות"). התשדירים נועדו לחנך - או שמא לאיים - על הצופים שישנו את ההרגלים הרעים שלהם ויזרקו זבל לפח, במקום להשאיר אותו מוטל על הקרקע אחרי בילוי זה או אחר.

מקבץ התשדירים, המכונה "Breaking Bad Habits" ("שבירת הרגלים רעים" - משחק על שם הסדרה "Breaking Bad"), הופק בתקציב של שלושה מיליון דולר. בסרטון הראשון, שהועלה ליוטיוב על ידי מושלת ניו מקסיקו מישל לוחאן גרישם, נראה וולטר ווייט (או ליתר דיוק הייזנברג, שכן מדובר בזהות הבדויה של ווייט) מגלגל חבית במדבר, אוסף לתוכה בחוסר חשק אשפה שהושארה מאחור על ידי אזרחים חסרי אחריות, ומזהיר את הצופים לא ללכלך את הטריטוריה שלו.

כדי להוכיח שהתשדירים אכן מתרחשים ביקום של "שובר שורות", מציג ווייט בפני המצלמה - ולאחר מכן מוחץ באגרסיביות - כוס נייר חד פעמית של רשת הפאסט פוד הדמיונית "לוס פויוס הרמנוס", אשר נמצאת כידוע בבעלותו של גאס פרינג (ג'יאנרקלו אספוזיטו), הנבל הראשי של "שובר שורות".

"שובר שורות", צילום: יח"צ

האם זה אומר שגאס עשוי לשוב לתשדירים נוספים? האם הוא זה שלכלך את המדבר בכוסות הנייר שלו? סביר להניח שלא, אבל תמיד כיף לדמיין עלילות משנה שוליות שלא מצאו את דרכן לסדרה. השורה התחתונה: תאספו אחריכם את הזבל שאתם משאירים - לא רק במדבריות ניו מקסיקו אלא בכלל. אחרת וולטר ווייט יסגור אתכם חשבון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר