מביך: זוהי הסדרה המצליחה שהפכה ל"שיאנית ההפסדים של טקס פרסי האמי"

תוכנית הבת של "שובר שורות" הייתה מועמדת בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה 53 פעמים במהלך שש העונות בהן שודרה בין השנים 2015 ל-2022 • משהפסידה בכולן, היא קובעת שיא חדש ולא מחמיא כלל

טקס פרסי האמי לשנת 2024. צילום: EPA

53 מועמדויות ואפס זכיות: להפסיד פסלון פעם אחת בטקס פרסים יוקרתי המשודר לעשרות מיליוני צופים ברחבי העולם זה מבאס ולפעמים אולי גם מביך, אבל להפסיד כל כך הרבה פעמים זה כבר סיפור אחר לגמרי.

אחרי שהייתה מועמדת בטקס פרסי האמי 53 פעמים במהלך שש העונות בהן שודרה בין השנים 2015 ל-2022 והפסידה בכולן, הסדרה "סמוך על סול" בכיכובו של השחקן בוב אודנקירק זכתה לקבוע שיא לא מחמיא: "שיאנית ההפסדים של טקס פרסי האמי".

מתוך "סמוך על סול", צילום: יח"צ

בטקס שהתקיים בתחילת השבוע, עונתה האחרונה של הסדרה הייתה מועמדת בשבע קטגוריות, ביניהן "סדרת הדרמה של השנה", "שחקן ראשי בדרמה" (קטגוריה בה אודנקירק היה מועמד שש פעמים בעבר), "שחקנית משנה בסדרת דרמה" ו"התסריט עבור סדרת דרמה", כשהיא מפסידה את הפסלונים לסדרה "יורשים" בכל הקטגוריות המובילות למעט בקטגוריית שחקנית המשנה בה הפסידה השחקנית ריאה סיהורן את הפסלון לג'ניפר קולידג' על תפקידה ב"הלוטוס הלבן".

סמוך על סול", צילום: יח"צ

למרות שהאקדמיה האמריקאית לטלוויזיה בחרה להתעלם מהסדרה המצליחה שוב ושוב, מבחינת ארון הפרסים לא צריך לדאוג לה, שכן בין הזכיות שלה לאורך השנים ניתן למצוא פסלונים מטקסי פרסי המבקרים וגלובוס הזהב.

"שובר שורות", צילום: יח"צ

"סמוך על סול", שיצרו וינס גיליגאן ופיטר גולד, היא סדרת הפריקוול של סדרת הלהיט המצליחה ועטורת השבחים "שובר שורות" (בכיכובם של בריאן קרנסטון וארון פול, שזכתה ב-16 פרסי אמי בחמש העונות בהן שודרה), השופכת אור על זהותו הקודמת של עורך הדין התחמן סול גודמן (בוב אודנקירק) ומתרחשת שש שנים לפני "שובר שורות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר