כבר לא תמימים: העונה החדשה של סדרת הנוער הלהט"בית של נטפליקס תכלול סצנות נועזות

העונה השלישית של סדרת הלהיט הבריטית "עוצר נשימה" תהיה הרבה יותר לוהטת משתי קודמותיה, לפחות במובן אחד ספיציפי • גיבורי הסדרה, ניק וצ'ארלי, יגיעו לרמת אינטימיות שטרם יוצגה קודם לכן

"עוצר נשימה". צילום: נטפליקס

סדרת הנעורים הבריטית "עוצר נשימה" מבית נטפליקס תשוב בתחילת החודש הבא לעונה שלישית, ואפשר לקבוע כבר עכשיו: היה תהיה הרבה יותר לוהטת משתי העונות הראשונות, לפחות במובן אחד.

"עוצר נשימה", צילום: נטפליקס

בראיון חדש שהעניק כוכב הסדרה, קיט קונור, לעיתון ה"סאנדיי טיימס", חשף השחקן הצעיר שמגלם ב"עוצר נשימה" את ניק נלסון, כי בעונה החדשה הוא וג'ו לוק, מושא אהבתו על המסך שמשחק בסדרה את צ'ארלי ספרינג, יחלקו לא מעט "סצנות אינטימיות", לדבריו. "בעונה הראשונה, מתאם האינטימיות (איש צוות מוסמך שדואג לרווחת השחקנים המשתתפים בסצנות מין בהפקות טלוויזיה, קולנוע ותיאטרון - ד"פ) ווידא שנרגיש בנוח להחזיק ידיים, ועכשיו אנחנו מצלמים סצנות סקס", סיפר קונור.

קיט קונור, צילום: Gettyimages

בתוך כך, הוא הוסיף, אולי למורת רוחם של המעריצים הרבים, שאף שלא מעט סצנות סקס חדשות צולמו בשביל העונה השלישית של "עוצר נשימה", רובן המוחלט נשאר על רצפת חדר העריכה. "לא הרבה מהסצנות האלה מצאו את דרכן לסדרה, אבל צילמנו אותן במשך שבע שעות!", הכריז השחקן, שהדגיש כי הידידות העמוקה שלו עם לוק הקלה מאוד על המתח של צילום הסצנות הנועזות האלה.

ומה חושב קונור בן ה-20 על כך שהוא כבר עלול להיות מבוגר מדי כדי לגלם תלמיד בגיל תיכון? "לא הייתי אומר שזה נכון, כי הסדרה מתפתחת ביחד איתנו", כך לפי השחקן המוכשר, שכבר נחשב לכישרון הוליוודי עולה ומבוקש; כבר החודש נוכל לשמוע אותו מדבב דמות מרכזית בגרסה דוברת האנגלית של סרט האנימציה "רוז הרובוטית", ושמו אף נקשר לסרט המלחמה החדש "Warfare" בבימויו של אלכס גרלנד ("הקרב על אמריקה", "אקס מכינה"), שם הוא צפוי לככב לצידם של כמה כוכבים צעירים אחרים, דוגמת ג'וזף קווין ("דברים מוזרים" ובשנה הבאה ב"ארבעת המופלאים"), נואה סנטינאו ("לכל הנערים שאהבתי") ו-ויל פולטר ("הרץ במבוך").

"עוצר נשימה", צילום: נטפליקס

גם ג'ו לוק, אגב, ישוב החודש בגדול למסך הקטן עם תפקיד מרכזי בסדרה "אגתה לאורך כל הדרך" של מארוול ודיסני, שם הוא יגלם - ונימנע מספוילרים - בחור צעיר ונחוש בעל קשר הדוק מאוד לדמות שמעריצי יקום הקומיקס הקולנועי מכירים היטב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר