אחד האתגרים של עסקים קטנים ובינוניים הוא שיווק ברשתות. בשל העובדה שהעסקים האלה מתקשים להחזיק צוותים מתאימים לקידום העסק שלהם, הם נמנעים מלעשות את זה וכאן נצרת בעיה שכן עסק שלא נמצא בסושיאל, סביר להניח שהוא מאבד לא מעט לקוחות.
בסקר שערך בנק הפועלים, נמצא כי שיווק ברשתות החברתיות מהווה את האתגר המשמעותי ביותר עבור בעלי עסקים בישראל. לאור ממצאי הסקר השיק בנק הפועלים שיתוף פעולה עם פלטפורמת השיווק של חברת הטכנולוגיה Marketeam.ai - המציעה "מנהלת שיווק וירטואלית" בשם Ella לכל עסק. השירות מוענק ללקוחות העסקיים של הבנק ללא עלות למשך חצי שנה, ולאחר מכן, למשך חצי שנה נוספת, במחיר מסובסד של 8 דולר (במקום 99 דולר). במסגרת ההטבה החדשה, יוכלו לקוחות הבנק העסקיים ליהנות משירות שיווק דיגיטלי מתקדם המאפשר ניהול מלא של פעילות השיווק האורגני ברשתות החברתיות בקליק.
מחקר שערך הבנק באמצעות מכון Sapio עולים נתונים מעניינים: 73% מבעלי העסקים מאמינים שפרסום ברשתות חיוני להצלחת העסק, ו-89% מנהלים את הפרסום בעצמם. בממוצע, בעלי עסקים משקיעים 5 שעות שבועיות בשיווק דיגיטלי, אך עדיין מתקשים לעקוב אחר טרנדים עדכניים וליצור תוכן רלוונטי.
"המערכת החדשנית של Marketeam.ai כבר הפכה לפופולרית בקרב מאות עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב וכן פועלת באירופה. לאחר תהליך הקמה קצר, המערכת יוצרת רעיונות לתוכנית תוכן חודשית מלאה, ובעל העסק נדרש רק לבחור את הרעיונות המועדפים עליו, ולאשר (או לערוך ולאשר) את הפוסטים לפני פרסומם.
"השקת השירות החדש משקפת את המחויבות העמוקה שלנו לספק ללקוחותינו העסקיים את הכלים החדשניים ביותר להצלחה," אומר יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים. "אנו גאים להוביל את המהפכה הדיגיטלית לעסקים ולהנגיש ללקוחותינו את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו