נכונים לעבור: 86 אחוזים מהציבור מוכנים לקבל שירות מחברות אחרות המספקות חשמל

חברת פרטנר נכנסת לשוק החשמל לצרכנים הביתיים ומשיקה את המותג "Partner Power" • החברה חתמה על חוזה התקשרות עם OPC אנרגיה • אילן לדרר, מנכ"ל: "ערך נוסף לצרכנים בישראל וללקוחות החברה"

מנותקים מרשת החשמל קרוב לשעה (ארכיון)
עמודי חשמל (ארכיון). צילום: יהושע יוסף

חברת התקשורת פרטנר נכנסת לשוק החשמל לצרכנים ביתיים תחת המותג "Partner Power", ולאחר פיילוט מוצלח, החברה משיקה היום (שני) את השירות לציבור הרחב וללקוחותיה. 

החברה מציעה שלושה מסלולים שאמורים לספק לצרכנים הוזלה משמעותית בחשבון החשמל החודשי: מסלול הנחה קבועה של עד 7 אחוזים, מסלול יום עם 15 אחוזי הנחה ומסלול לילה עם 20 אחוזי הנחה. ההצטרפות לשירות פתוחה החל מהיום לכלל אזרחי ישראל. בחודש הקרוב תתאפשר הצטרפות דיגיטלית מלאה.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:30
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:30
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions off, selected
    • default, selected

    השר אלי כהן "קיבלנו החלטה היסטורית להפסיק לאלתר את ייצור החשמל בתחנת הכוח ברידינג"

    מסלול "הנחה קבועה כל היום" יספק 5 אחוזי הנחה בשנה הראשונה, 6 אחוזי הנחה בשנה השנייה ו-7 אחוזי הנחה בשנה השלישית (מסך החיוב בגין צריכת חשמל); מסלול "עובדים מהבית" יספק 15 אחוזי הנחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:00 עד השעה 17:00; ומסלול "חיות לילה" יספק 20 אחוזי הנחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 00:00 עד השעה 06:00.

    לצורך אספקת השירות, חתמה פרטנר בחודש שעבר חוזה התקשרות עם OPC אנרגיה, יצרנית אנרגיה מובילה בתחום החשמל בישראל. ללקוחותיה, תספק פרטנר ערך בכך שיוכלו לקבל את כלל שירותי התקשורת שלהם – אינטרנט סיבים אופטיים, סלולר דור 5 וטלוויזיה – ושירות חשמל, דרך חברה אחת. בהמשך הדרך צפויה פרטנר  להציע גם חבילות משולבות של תקשורת וחשמל.

    סניף פרטנר (ארכיון), צילום: ללא

    ההצטרפות לשירות חשמל בתעריף מוזל פתוחה לכלל אזרחי ישראל, כתלות בהימצאות מונה חשמל חכם. בחודש הקרוב תאפשר פרטנר הצטרפות דיגיטלית מלאה, קלה ונגישה באמצעות אתר החברה, ללא צורך בשיחה עם שירות הלקוחות.

    מסקר שביצעה בשנה האחרונה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור פרטנר, עולה שכחצי מהציבור מכיר או שמע על תהליך פתיחת שוק החשמל, כאשר המודעות גבוהה יותר בקרב גברים וחילונים. כמו כן, 86 אחוזים מהציבור הביעו נכונות עקרונית לעבור לחברות אחרות המספקות חשמל, והחסם העיקרי למעבר הוא חוסר היכרות עם התהליך. נתון מעניין שעולה מהסקר הוא כי כ-82 אחוזים מהציבור מעדיפים לקבל את חשבון החשמל בתדירות של פעם בחודש ולא פעם בחודשיים.

    "ערך נוסף לצרכנים בישראל", אילן לדרר, מנהל Partner Power, צילום: ינאי יחיאל

    אילן לדרר, מנהל Partner Power: "פרטנר מתחילה להציע היום ערך נוסף לצרכנים בישראל וללקוחותיה, עם הוזלה של חשבון החשמל החודשי, לצד שירותי תקשורת מתקדמים. בכך, מספקת החברה מענה כולל לצורכי הלקוחות, עם כתובת אחת שאליה יוכלו לפנות ולקבל שירות מלא".

    טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

    כדאי להכיר