מסיבת סיום: רשת CBS עומדת לחגוג בגדול את סיומה של אחת מסדרות הדגל שלה, והמחיר בהתאם.
לפי דיווחים של מקורבים להפקה, הרשת מתכוונת לדרוש ממפרסמים סכום שינוע בין 1.2 ל-1.5 מיליון דולר עבור פרסומת בת 30 שניות בפרק הסיום של הסדרה "המפץ הגדול", כך על פי מגזין וראייטי.
מדובר בסכום שגבוה פי שישה מהסכום אותו משלמים מפרסמים כיום עבור פרסומת בעונה הנוכחית, ובאופן כללי מדובר בסכומים שמוכרים למפרסמים אך ורק כשזה נוגע לאירוע הסופרבול השנתי, בו צופים מדי שנה למעלה ממאה מיליון איש בארה"ב בלבד.
"המפץ הגדול" היא סיטקום אמריקאי שנוצר והופק על ידי צ'אק לורי וביל פראדי בשיתוף האחים וורנר. במרכז הסדרה בכיכובם של ג'ים פרסונס, קיילי קווקו ומים ביאליק, שעלתה לשידור ב-2007, ארבעה מגה חנונים המתמודדים עם סיטואציות שונות בחיים.
מזה שמונה שנים היא נחשבת לסדרה הנצפית ביותר בארה"ב, כשאת עונתה הקודמת סיימה עם ממוצע של 18 מיליון צופים לפרק.
בימים אלה משודרת עונתה ה-12 של הקומדיה המצליחה. הפרק האחרון בהחלט של הסדרה ישודר בארה"ב ב-16 במאי.
• יעל אבקסיס: "הימנים לא מייצגים בעיניי אנושיות"
• תמונות עירום של עדן פינס הופצו ברשת
• בעקבות הביקורת: אוהד שרגאי משיב אש
• העצמה נשית: איב אנד ליר משנים סגנון
• מי אמרה את זה: מירי רגב או רותם סלע?
• גל גדות מציגה: גירל פאואר במיטבו
• הגרסה הישראלית ל"הכלה מאיסטנבול"
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו